آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

قرارداد کی روش ماهی ۵۰ هزار یورو است/ باشگاه فولاد: مخالف حضور نکونام در تیم ملی هستیم



کی روش،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
نایب رئیس فدراسیون فوتبال درباره مبلغ قرارداد کی روش و زمان آمدنش به ایران توضیحاتی داد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، پرونده امشب مجله فوتبال مربوط به بازگشت کارلوس کی روش بود و بدون هیچ مقدمه‌ای مستقیم سر پرونده اصلی امشب رفتند.

 

اتفاقی که حالا برای کی روش افتاده سال ۲۰۰۲ به طور برعکس برای او رخ داده بود. در آن سال کی روش آفریقای جنوبی را به جام جهانی رساند، اما جای خودش را به مربی دیگری داد.

 

رسانه‌های خارجی به طور گسترده بازگشت کی روش به نیمکت ایران را پوشش دادند و حتی مبلغ قرارداد او را هم منتشر کرده اند.

 

گفته می‌شود قرارداد کی روش به طور ماهانه است و ماهی ۵۰ هزار یورو دریافت خواهد کرد و ۹۰۰ هزار یورو مبلغ دستیاران او خواهد بود. البته مبلغی که هنوز به طور رسمی تایید نشده.

 

منصور قنبرزاده نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال امشب مهمان برنامه مجله فوتبال بود. نبی گفت: جلسه دیروز اولین جلسه رسمی هیئت رئیسه جدید فدراسیون بود و یکی از دستورات آن تعیین تکلیف نیمکت تیم ملی بود. در این جلسه رئیس فدراسیون پیشنهاد کارلوس کی روش را داد و هیئت رئیسه را مخیر کرد که این انتخاب را بررسی کنند.

 

هیئت رئیسه هم تصمیم گرفتند که اسکوچیچ دارای صلاحیت فنی برای جام جهانی نیست.

 

کمیته فنی فقط مشورت می‌دهد، کما اینکه مشورت کمیته فنی را هیئت رئیسه قبلی را نپذیرفتند. در ابتدای جلسه دیروز هم بیشتر اعضای هیئت رئیسه مخالف بازگشت کی روش بودند، اما با توضیحاتی که داده شد آن‌ها قانع شدند.

 

قرارداد کی روش ۵۰ هزار یورو در ماه است و جواد نکونام را به عنوان دستیار او انتخاب کردیم تا جانشین پروری شود.

 

ما باید مطالبات اسکوچیچ را بررسی می‌کردیم و فهمیدیم که حدود پنج شش ماه است که مطالبات او پرداخت نشده. ما نمی‌خواستیم داستان ویلموتس تکرار شود برای همین سریعا با اسکوچیچ تسویه حساب کردیم و حال فقط ۱۵ روز از مطالباتش را از ما طلب دارد که احتمالا به عنوان مالیات به اداره مالیات خواهیم داد.

 

قنبرزاده درباره مبلغ ۹۰۰ هزار یورو مطرح شده در رسانه‌ها را تکذیب کرد و گفت: مگر می‌شود دستمزد دستیاران بیشتر از سرمربی باشد.

 

قنبرزاده درباره نامه فیفا به فدراسیون فوتبال در رابطه با اتفاقات مشهد گفت: مکاتبه‌ای را فدراسیون با کمیته انضباطی فیفا دز خصوص اتفاقات مشهد انجام شده و به نظر می‌رسد فیفا خیلی قانع نشدند. آن‌ها امروز نامه‌ای زدند و گفتند که اگر ظرف شش روز پاسخ قانع کننده‌ای ندهید، بحث تعلیق فوتبال ایران مطرح می‌شود.

 

امیدوارم در این دوران دوستان دست از شیطنت بردارند و اوضاع را بدتر نکنند، زیرا فیفا از مکاتابات قبلی قانع نشده و این موضوع جای نگرانی زیادی دارد.

 

نایب رییس فدراسیون فوتبال در رابطه با بازگشت کی روش گفت: کی روش ظرف یکی دو روز آینده به ایران می‌آید و جواد نکونام هم به او ملحق می‌شود. در اردوی جدید کادر جدید تیم را هدایت می‌کنند. رئیس فدراسیون و هیئت رئیسه تصمیم شجاعانه‌ای گرفتند و از اعضای هیئت رئیسه، ۱۰۰ درصد اعضا رای به بازگشت کی روش دادند.

 

هیئت رئیسه به این نتیجه رسید که در این مرحله کی روش می‌تواند یک نظم و وحدت تیمی برای جام جهانی ایجاد کند، اما اینکه چه نتیجه‌ای خواهیم گرفت مشخص نیست و اگر آن گل دقیقه ۹۴ را از عراق نمیخوردیم، شاید حالا ویلموتس سرمربی ایران بود. به همین دلیل نتایج قابل پیش بینی نیست.

 

نبی در پایان خواست که در آستانه جام جهانی همه متحد شوند.

 

***

 

باشگاه فولاد: مخالف حضور نکونام در تیم ملی هستیم

باشگاه فولاد خوزستان مخالفت خود را با حضور جواد نکونام در تیم ملی به عنوان دستیار کارلوس کی‌روش اعلام کرد.

 

باشگاه فولاد خوزستان با صدور اطلاعیه‌‌ای نوشت:

«در برنامه چهارشنبه شب 16 شهریور 1401 مجله فوتبال شبکه خبر و در حضور آقای منصور قنبرزاده نایب رئیس دوم فدراسیون فوتبال ایران عنوان شد که مسئولان باشگاه فرهنگی ورزشی فولاد خوزستان با انتقال آقای جواد نکونام سرمربی تیم بزرگسالان این باشگاه به تیم ملی موافقت کردند که از این طریق ضمن تکذیب این اظهارات به اطلاع اهالی فوتبال و خصوصاً هواداران فولاد می‌رساند که این باشگاه همچون گذشته بر ادامه همکاری با آقای نکونام بر اساس قرارداد فی ما بین تأکید داشته و با این انتقال مخالف است».

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------