استیلی: پیشنهاد تیم ملی امید، اشک اسکوچیچ را درآورد/ دروغ می‌گویند و فریبکاری می‌کنند



حمید استیلی و اسکوچیچ،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
حمید استیلی گفت: وقتی صحبت از در دست گرفتن هدایت تیم امید به میان آمد چشمان اسکوچیچ پر از اشک شد.

به گزارش راه دانا، حمید استیلی سرپرست سابق تیم ملی در یک مصاحبه تند و تیز پرده از پیشنهاد عجیب فدراسیون با دراگان اسکوچیچ سرمربی اخراجی تیم ملی داد.

 

استیلی با تایید اینکه به اسکوچیچ پیشنهاد سرمربیگری تیم امید داده شده، اظهار داشت: چند روز گذشته اسکوچیچ را در فدراسیون خواستند و به وی پیشنهاد سرمربیگری تیم امید را دادند. وی خیلی از این مسئله ناراحت شد و گفت خیلی بهتر بود که من را همینگونه کنار می گذاشتند تا این پیشنهاد را بدهند. 

 

وی افزود: شما می دانید که سرمربی تیم امید مهدوی کیا است؛ مهدوی کیا آدم کوچکی در این مملکت نیست. اول باید می‌گفتند که او را نمی خواهند و پیشنهاد قطع همکاری را به او می دادند و بعد پیشنهاد سرمربیگری تیم امید را به اسکوچیچ می دادند. این پیشنهاد یک توهین است.

 

سرپرست سابق تیم ملی با اشاره به اسکوچیچ گفت: می توانستند برای کنار گذاشتن اسکوچیچ بسیار شجاعانه به او پیشنهاد قطع همکاری بدهند. حرف های دروغ و کارهای فریبکارانه انجام می دهند. شما اول باید به مهدوی کیا احترام بگذارید و به او پیشنهاد قطع همکاری بدهید.

 

وی درباره اینکه آیا فدراسیون با مهدوی کیا صحبت کرده، بیان کرد: خیر، فدراسیون فوتبال باید ابتدا پیشنهاد قطع همکاری را به مهدوی کیا می‌داد و بعد به سراغ اسکوچیچ می‌رفت. این کار درستی نیست. دارید با فوتبال مملکت بازی می کنید. هرچقدر شفافیت و صداقت در کار باشد، مردم موضوع را بهتر می‌پذیرند. من آدمی هستم که وقتی کنار گذاشته می شوم، هیچوقت حرفی نمی‌زنم. ولی در حال حاضر اگر حرف نزنید، یعنی خیانت به فوتبال. می گویند که ورزش آلوده است. بله، آنهاییکه دارند ورزش را اداره می کنند آلوده هستند. وگرنه ورزشکاران آلوده نیستند.

 

و در آخر استیلی در پاسخ به این سئوال که آیا اسکوچیچ پیشنهاد فدراسیون را برای سرمربیگری تیم امید قبول می کند؟، گفت: بعد از دادن پیشنهاد سرمربیگری امید، چشمان اسکوچیچ پر از اشک شد. من در کنار ایشان بودم. او این پیشنهاد را یک توهین تلقی می کند و به هیچ عنوان آن را قبول نمی کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------