آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

عاقبت حرکت جنجالی/ بازیکن پرسپولیس به کمیته انضباطی احضار شد

کمیته انضباطی از دعوت بازیکن پرسپولیس جهت ادای پاره ای از توضیحات خبر داد. به گزارش سایت فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی…

برتری برزیل مقابل کاستاریکا در دقایق پایانی



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار تیم ملی برزیل و کاستاریکا

شاگردان تیته در دومین دور از دیدارهای مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه موفق به کسب اولین پیروزی شدند.

به گزارش مهر، دیدار تیم های ملی فوتبال برزیل و کاستاریکا از ساعت ۱۶:۳۰ امروز جمعه در گروه E جام جهانی ۲۰۱۸ روسیه در ورزشگاه سنت پترزبورگ انجام شد که با پیروزی دو بر صفر برزیل به اتمام رسید.

 

فیلیپ کوتینیو (۹۰) و نیمار (96) برای برزیل مقابل کاستاریکا گلزنی کردند.

 

شاگردان تیته در برزیل اکثر دقایق بازی توپ و میدان را در اختیار داشتند اما دفاع چندلایه کاستاریکا مانع شد تا این تیم به گل برسد.

 

حملات پردامنه برزیلی ها در حالی در ۴۵ دقیقه نخست ادامه داشت که کاستاریکا هم با ضد حملات ناگهانی خود توانست دو موقعیت گلزنی روی دروازه آلیسون بکر ایجاد کند.

 

با این حال هیچ یک از موقعیت های دو تیم تبدیل به گل نشد تا دو تیم با نتیجه تساوی بدون گل به رختکن بروند.

 

سلسائو در نیمه دوم باز هم توپ و میدان را در اختیار داشت تا بیشتر دقایق بازی در نیمه زمین کاستاریکا دنبال شود. اما کارهای انفرادی و پاس های پر اشتباهی که بازیکنان برزیل بین یکدیگر رد و بدل کردند سبب شد تا برزیل تا ثانیه های پایانی در حسرت زدن گل بماند. اما در نخستین دقیقه از وقت های اضافی که توسط داور منظور شده بود کوتینیو همچون دیدار نخست تیمش موفق به گلزنی شد تا تیته نفس راحتی بکشد. پس از این گل باز هم برزیلی ها حمله کردند تا در آخرین ثانیه ها نیمار بتواند اولین گل خود را در رقابت های جام جهانی روسیه به ثمر برساند تا تیمش با نتیجه دو بر صفر موفق به پیروزی شود.

 

تیم ملی فوتبال برزیل با کسب این پیروزی چهار امتیازی شد تا پیش از بازی امشب صربستان و سوئیس در صدر جدول گروه E قرار بگیرد.

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------