آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

کارشناسی داوری دیدار پرسپولیس و تراکتور/ پنالتی پرسپولیس اشتباه بود



کارشناسی داوری دیدار پرسپولیس و تراکتور،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
رضا کرمانشاهی معتقد است بنیادی فر در اعلام پنالتی به سود پرسپولیس اشتباه کرد.

رضا کرمانشاهی، کارشناس داوری در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص قضاوت موعود بنیادی‌فر در دیدار پرسپولیس و تراکتور که با پیروزی یک بر صفر شاگردان قربان بردیف همراه شد، اظهار کرد: متاسفانه بازی با ۳۰ دقیقه تاخیر به دلیل قطعی برق همراه بود که نماینده بازی باید حتما از قبل این مورد را چک می‌کردند. کمک‌های بنیادی‌فر عملکرد خوبی داشتند و تصمیمات درستی گرفتند. کارت زرد داده شده به علی نعمتی در دقیقه ۲ اشتباه بود اما سایر کارت‌های داده شده درست بود.

 

وی ادامه داد: در نیمه دوم در دقیقه ۵۴ یک هند به ضرر پرسپولیس اعلام شد که اشتباه بود زیرا توپ، اول به پا و سپس به دست بازیکن پرسپولیس خورد و هند نبود. سایر اتفاقاتی که در نیمه دوم رخ داد، البته به جز صحنه پنالتی درست بود و مشکلی در قضاوت آن‌ها نبود.

 

کرمانشاهی درباره پنالتی جنجالی اعلام شده روی مهدی عبدی گفت: به هیچ وجه پنالتی نبود و نه هل دادنی صورت گرفته بود و نه گرفتنی. از موعود بنیادی‌فر که به تازگی نفر اول لیست داوران بین‌المللی ایران شده، چنین اشتباهی عجیب بود و امکان داشت که سرنوشت بازی تغییر کرد.

 

حسین عسگری در گفت‌وگو با فارس در خصوص داوری دیدار پرسپولیس و تراکتور اظهار داشت: داوری تا زمانیکه در محوطه جریمه تیم‌ها اتفاقی نیفتد، مشکلی ندارد اما وقتی اتفاقی می‌افتد متاسفانه داوران ما خیلی ضعیف کار می‌کنند.

 

وی با اشاره به صحنه اعلام پنالتی برای پرسپولیس، عنوان کرد: چه پنالتی بود که داور برای پرسپولیس گرفت؟ اصلا خطایی نبود. داور اشتباه مهم و کلیدی انجام داد. بعد همین آقا می‌خواهد در جام ملت‌ها قضاوت کند و می‌گویند فغانی راه پیشرفت را بسته بود.

 

کارشناس داوری افزود: نقطه قوت داوری امشب کمک داور دوم بازی بود که با جاگیری و تمرکز خوب روی به ثمر رسیدن گل تراکتور خوب کار کرد. در صورتیکه خیلی از داوران به دلیل نداشتن تمرکز کافی آفساید اعلام می‌کنند.

 

عسگری گفت: در نیمه اول هم داور اشتباه مهمی داشت و اجازه نداد تراکتور ضربه کرنر را بزند و سوت پایان را زد. در صورتیکه معمولا در هر نیمه فوتبال 3-2 دقیقه وقت تلف شده وجود دارد و باید اجازه می‌داد کرنر تراکتور زده شود.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------