آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

رونالدو احتمال هم‌تیمی شدن با مسی را رد نکرد



رونالدو و مسی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
ستاره پرتغالی تیم فوتبال منچستریونایتد اینکه نیمه دوم فصل برای پاری‌سن‌ژرمن توپ بزند را رد نکرد.

به گزارش تسنیم، کریستیانو رونالدو اعتراف کرد که احتمال دارد از ماه ژانویه به بعد در کنار لیونل مسی در تیم پاری‌سن‌ژرمن توپ بزند.

 

جدایی ستاره 37 ساله از منچستریونایتد را بعد از مصاحبه‌ تندی که علیه تیمش، مدیران و کادر فنی آن انجام داد، باید قطعی دانست و همه نشانه‌ها هم از وقوع چنین اتفاقی حکایت دارند. به همین دلیل هم بازار گمانه‌زنی درباره مقاصد احتمالی رونالدو پس از خروجش از اولدترافورد داغ شده است. خود رونالدو اکنون فاش کرده است که پاری‌سن‌ژرمن می‌تواند مقصد بعدی او باشد.

 

در بخش‌هایی جدید از مصاحبه رونالدو با پیرس مورگان ستون‌‌نویس نشریه سان، مورگان از رونالدو می‌پرسد که آیا ممکن است کیلیان امباپه پاری‌سن‌ژرمن را برای پیوستن به رئال مادرید ترک کند و او جای خالی ستاره فرانسوی را در پارک دو پرنس پر کند، گفت: در فوتبال هر چیزی ممکن است. چرا که نه. حتماً. پاری‌سن‌ژرمن کلی طرفدار دارد و پیراهن می‌فروشد.

 

رفتن رونالدو به PSG به معنای هم‌تیمی شدن او با لیونل مسی خواهد بود، اتفاقی که در دوران بازیگری طولانی مدت این دو نفر بارها شایعه‌اش مطرح شد. به نظر می‌رسد که رونالدو اکنون از هر زمان دیگری برای رقیب آرژانتینی‌اش احترام قائل است.

 

وی درباره برنده هفت توپ طلا گفت: مسی بازیکنی حیرت‌آور است. او بازیکنی جادویی است؛ طراز اول. من و مسی 16 سال همزمان با هم بازی کرده‌‌ایم؛ فکرش را بکنید 16 سال! رابطه من با او فوق‌العاده است. البته من دوست صمیمی او از این نظر که با یکدیگر رفت و آمد داشته باشیم، نیستم. تماس تلفنی؟ نه چنین ارتباطی هم نداریم، اما او برایم مانند یک هم‌تیمی است. مسی کسی است که من برایش واقعاً احترام قائلم. او همیشه با احترام در مورد من صحبت کرده است. همسران هر دوی ما هم آرژانتینی هستند. واقعاً خوب است. دیگر چه چیزی می‌توانم درباره مسی بگویم؟ چیزهای فوق‌العاده. او آدم بزرگی است که در فوتبال هم کارهای بزرگی انجام می‌دهد.

 

رونالدو تا پایان فصل با منچستریونایتد قرارداد دارد، اما با مصاحبه‌ اخیرش علیه این تیم و سرمربی آن اریک تن‌هاخ به نظر نمی‌رسد که پلی برای بازگشت او به اولدترافورد باقی مانده باشد و به این ترتیب می‌توان انتظار جدایی او در پنجره نقل‌وانتقالات ژانویه را داشت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------