ستاره عربستان جام جهانی را از دست داد/ تعطیلی یک روزه در عربستان به دلیل برد مقابل آرژانتین



دیدار عربستان و آرژانتین،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
مدافع چپ تیم ملی عربستان به دلیل مصدومیت قادر به همراهی سعودی‌ها در جام جهانی نیست.

به گزارش ورزش سه، پیروزی تاریخی تیم ملی عربستان مقابل آرژانتین در نخستین بازی سعودی‌ها در جام جهانی ۲۰۲۲ در حالی به دست آمد که آنها دو ستاره خود را به دلیل مصدومیت از دست دادند که یکی از آنها به طور قطعی ادامه بازی‌ها را از دست داد و باید به کشورش برگردد.

 

یاسر الشهرانی که مثل پس از تجربه حضور در جام جهانی جوانان و جام جهانی ۲۰۱۸ امروز هم مطابق انتظار در ترکیب عربستان مقابل آرژانتین قرار گرفته و عملکرد کم‌اشتباه و مطمئنی در سمت چپ خط دفاعی تیمش ارائه کرده بود، در لحظات پایانی به دلیل یک مصدومیت شدید از زمین بیرون رفت.

 

مدافع چپ سعودی‌ها در وقت‌های تلف شده دیدار مقابل آرژانتین روی یک توپ ارسالی به محوطه جریمه تیمش، در زمانی که قصد داشت توپ را با ضربه سر دفع کند، برخورد شدیدی با محمد العویس، دروازه‌بان عربستان داشت و همین اتفاق مصدومیت او را به همراه داشت.

 

دیدار عربستان و آرژانتین،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

در شرایطی که ابتدا احتمال اتلاف وقت یاسر الشهرانی وجود داشت، اما شدت مصدومیت او کاری کرد تا داور بازی را متوقف کند و محمد العویس نیز از کادر پزشکی تیمش بخواهد فورا وارد زمین شوند و به وضعیت مدافع چپ عربستان رسیدگی کنند.

 

شدت مصدومیت یاسر الشهرانی و خون‌ریزی از دهان و بینی او موجب شد تا این بازیکن سریعا در دقیقه ۹+۹۰ از زمین بیرون برود و با برانکارد به بیمارستان منتقل شود.

 

در تصویربرداری و معاینات اولیه مشخص شد یاسر الشهرانی از ناحیه فک و استخوان‌های سمت چپ صورت دچار شکستگی شده و به همین دلیل ادامه جام جهانی ۲۰۲۲ را از دست داده است.

 

همچنین به دلیل شدت آسیب دیدگی و رسیدگی به مشکل خون‌ریزی داخل در صورت، یاسر الشهرانی قرار است فورا به عربستان برگردد و در بهترین بیمارستان این کشور مداوا شود.

 

دیدار عربستان و آرژانتین،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

***

 

پیروزی بر آرژانتین «عربستان» را یک روز تعطیل کرد!

پیروزی تیم ملی فوتبال عربستان برابر آرژانتین باعث شد پادشاه این کشور روز چهارشنبه را تعطیل اعلام کند.

 

دیدار عربستان و آرژانتین،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

به گزارش مهر، رقابتهای گروه سوم بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی از ساعت ۱۳:۳۰ دقیقه امروز با دیدار تیم‌های آرژانتین و عربستان در ورزشگاه لوسیل آغاز شد که طی آن سبزپوشان آسیایی ۲ بر یک حریف نامدار خود را شکست دادند.

 

پس از این پیروزی که در تاریخ فوتبال عربستان بی سابقه است، سلمان بن عبدالعزیز پادشاه عربستان روز چهارشنبه (فردا) را تعطیل عمومی اعلام کرد.

 

پاداش ۴۷ میلیاردی بن‌سلمان به ملی‌پوشان عربستان بابت پیروزی برابر آرژانتین!

محمد بن‌سلمان پادشاه عربستان در نظر دارد بابت پیروزی تیم‌ملی فوتبال این کشور مقابل آرژانتین در جام‌جهانی ۲۰۲۲ به بازیکنان عربستان پنج میلیون ریال معادل ۴۷ میلیارد تومان پاداش بدهد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------