آمریکا به ۷ عضو تیم کشتی آزاد ایران ویزا نداد/ مجوز فدراسیون کشتی از شورای برون مرزی



تیم ملی کشتی آزاد،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
ویزای چند نفر از اعضای تیم ملی کشتی آزاد ایران برای حضور در جام جهانی آمریکا صادر نشد.

به گزارش فدراسیون کشتی، با توجه به اینکه تیم ملی کشتی آزاد ساعت ۲۳ امشب برای حضور در رقابت های جام جهانی به آمریکا پرواز دارد تا این لحظه ویزا برای علیرضا کریمی، امیرعلی آذرپیرا، علی اکبر فضلی به عنوان کشتی گیر، احسان امینی و اباذر اسلامی بعنوان مربی و همچنین ابراهیم مهربان بعنوان سرپرست و محمد مصلایی پور به عنوان داور صادر نشده است.

 

طبق قوانین اتحادیه جهانی کشتی اگر تیم ملی کشتی ایران در رقابت های جام جهانی حضور پیدا نکند از رقابت های قهرمانی آسیا کنار گذاشته می شود و سپس از حضور در رقابت های جهانی بلگراد که کسب سهمیه المپیک نیز می باشد ، محروم می گردد.

 

قابل ذکر است، تصمیم گیری در این خصوص به شورای برون مرزی سپرده شده است.

 

گفتنی است سال گذشته نیز برای ۵ نفر از جمله علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی، کامران قاسم پور و مجید داستان کشتی گیر، احسان امینی مربی و محمد مصلایی پور به عنوان داور ویزا صادر نشده بود و به همین علت علیرضا دبیر برای جلوگیری از تکرار حواشی صدور ویزا امسال نام خود را در لیست اعزامی قرار نداد.

 

فدراسیون کشتی از شورای برون مرزی مجوز گرفت/ تیم ملی آزاد امشب راهی آمریکا می‌شود

با مجوز شورای برون مرزی، تیم ملی کشتی آزاد امشب راهی آمریکا خواهد شد و تلاش‌‌ها برای دریافت ویزای علیرضا کریمی، امیرعلی آذرپیرا و علی‌اکبر فضلی ادامه دارد.

 

فدراسیون کشتی همچنین از سعید یوسفی مسئول روابط بین‌الملل فدراسیون کشتی که در دبی حضور دارد، خواسته با ارتباطات بین‌المللی و تماس با رئیس اتحادیه جهانی، زمینه صدور ویزای علی‌اکبر فضلی، علیرضا کریمی و امیرعلی آذرپیرا را تا فردا (16 آذر) مهیا کند تا این سه نفر نیز در پروازی جداگانه راهی آمریکا شده و به تیم ملی کشتی آزاد ملحق شوند.

 

در صورت نرسیدن این نفرات به مسابقه، کادرفنی تیم ملی باید با جابه‌جایی اوزان تیم کامل و 10 نفره را به مصاف حریفان بفرستد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------