گزارش تمرین پرسپولیس| وضعیت دیاباته برای حضور در دربی فردا مشخص می‌شود



تمرین پرسپولیس،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرخپوشان ایران بعد از بازی تدارکاتی روز گذشته برابر سپاهان، امروز در 2 بخش به ریکاوری پرداختند.

به گزارش فارس، تیم فوتبال پرسپولیس تمرین امروز (چهارشنبه) را در قالب ریکاوری در سالن بدنسازی و زمین چمن در حضور مدیرعامل باشگاه انجام داد.

 

تمرین امروز از ساعت ۱۱ و ۴۵ دقیقه در ورزشگاه شهید کاظمی، در سالن بدنسازی و زمین چمن آغاز شد و ۷۰ دقیقه به طول انجامید.

 

بازیکنان ابتدا در سالن بدنسازی حاضر شدند و زیر نظر کادر فنی به مدت ۲۵ دقیقه به کار با وزنه پرداختند. سپس وارد زمین چمن شدند.

 

در بخش بعدی، تنیس فوتبال در قالب سه گروه به اجرا در آمد و بعد از آن، تمرینات هوازی و استقامتی در دستور کار قرار گرفت.

 

تمرین پرسپولیس،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

تیم پرسپولیس که روز گذشته در دیداری دوستانه به مصاف تیم سپاهان رفته بود و از تمام بازیکنان در این دیدار استفاده کرده بود، تمرین امروز را به ریکاوری اختصاص داد. محمد عمری هم امروز به تمرینات تیم اضافه شد.

 

در خلال تمرین، مدیرعامل باشگاه با سرمربی و مدیر تیم گفت‌وگویی در خصوص آخرین شرایط تیم و آغاز مجدد مسابقات لیگ برتر انجام دادند.

 

تیم فوتبال پرسپولیس فردا استراحت می‌کند و تمرینات خود را برای برگزاری دیدار دربی، از روز جمعه پیگیری خواهد کرد.

 

همچنین تورج فرهادی سرپرست شهرداری منطقه ۱۹ تهران، ظهر امروز در ورزشگاه شهید کاظمی حضور یافت و از کلیه امکانات، تجهیزات و بخش‌های مختلف این مجموعه بازدید به عمل آورد.

 

در جریان این حضور، رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس نیز در ورزشگاه حاضر شد و به همراه علی طاهری‌کیا مدیر مجموعه شهید کاظمی، بازدید کاملی از امکانات و تجهیزات این ورزشگاه به عمل آمد و در خصوص توسعه آن، تبادل نظر شد.

 

وضعیت دیاباته برای حضور در دربی فردا مشخص می‌شود

در جریان بازی روز گذشته پرسپولیس مقابل سپاهان شیخ دیاباته مهاجم سرخ‌پوشان مصدوم شد و این شائبه به وجود آمده که او دربی هفته آینده مقابل استقلال را از دست خواهد داد.

 

تمرین پرسپولیس،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

بر همین اساس این مهاجم ظهر امروز برای گرفتن ام‌آر‌آی از محل مصدومیتش اقدام کرد و پاسخ این ام‌آرآی وضعیت دیاباته برای همراهی پرسپولیس مقابل استقلال را مشخص خواهد کرد.

 

مصدومیت دیاباته از ناحیه چهارسر ران  است اما به نظر نمی‌رسد که مشکل او جدی باشد اما کادر فنی پرسپولیس قصد ریسک کردن درباره این مهاجم را ندارند.

 

به همین دلیل پاسخ ام‌ آر‌ آی وضعیت دیاباته برای بازی مقابل استقلال را مشخص خواهد کرد و به نظر می‌رسد که تا فردا به صورت قطعی مشخص شود که این مهاجم می‌تواند مقابل تیم سابقش به میدان برود یا نه؟

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------