ساپینتو: باز هم پنالتی ما را نگرفتند/ ربیعی:‌ حالا که ما را به زور نگه داشتند حداقل به وعده‌ها عمل کنند



ساپینتو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
سرمربی استقلال با اشاره به قضاوت امیر عراب‌براقی در دیدار تیمش برابر مس گفت که داور یک پنالتی را برای آبی‌پوشان نگرفته است.

به گزارش تسنیم، ریکاردو ساپینتو در نشست خبری پس از دیدار تیم‌های استقلال - مس رفسنجان که به تساوی صفر- صفر انجامید، گفت: بازی خوبی انجام ندادیم. چند فرصت گلزنی داشتیم و ارسلان مطهری توپ را به تیر دروازه زد. دوباره یک پنالتی برای ما نگرفتند. بیشتر بازی‌ها همینطور است و شاید با این پنالتی می‌توانستیم انرژی بیشتری بگذاریم.

 

وی به ستایش از مس رفسنجان پرداخت و تصریح کرد: مقابل تیم قدرتمندی بازی می‌کردیم که تاکنون چهار گل خورده و بهترین خط دفاعی لیگ برتر دارد. آنها خوب دویدند و جنگنده ظاهر شدند. بازیکنان مس در تمامی دوئل‌ها برنده شدند. نه تنها با توپ، بلکه بدون توپ هم خوب بازی نکردیم و نتوانستیم تفاوت را رقم بزنیم. آنطور که باید بازی می‌کردیم، در نیمه اول ظاهر نشدیم و با اینکه فضا داشتیم، در فاصله‌های آخر تصمیمات خوبی نگرفتیم.

 

سرمربی استقلال با اشاره مجدد به برخورد توپ با دست مدافع مس رفسنجان گفت: فرصت‌هایی برای گلزنی داشتیم. تیم حریف هم یک فرصت در دقایق پایانی داشت، اما لایق بیشتر از این نبودیم. موقعیت‌های کافی برای گلزنی ایجاد نکردیم و این موضوع می‌تواند برای تیم من یک هشدار باشد.

 

ساپینتو خاطرنشان کرد: وقتی زیاد با روحیه نیستیم، با تمام وجود کار نمی‌کنیم و از موقعیت‌ها خوب استفاده نمی‌کنیم. در این شرایط بیشتر زجر می‌کشیم. ما الان یک امتیاز بالاتر هستیم، اما فرصت مهمی را از دست دادیم و می‌توانستیم سه امتیاز جلوتر از همه تیم‌ها باشیم.

 

وی درخصوص غیبت تماشاگران در هفته‌های اخیر لیگ برتر گفت: در این بازی‌ها همین احساس را داریم. هواداران می‌توانند از تیم حمایت کنند و حضور آنها خیلی مهم است، اما الان هواداران را نداریم. البته تیم‌های دیگر نیز همین شرایط را دارند و این مسئله بهانه‌ای برای ما نیست. وقتی تماشاگران را داریم، می‌توانند از ما بیشتر حمایت کنند. این شرایط را در ترکیه داشتم که بسیار دشوار بود و وضعیت کرونایی حاکم بود. در برزیل نیز چنین وضعی را تجربه کردم.

 

سرمربی استقلال در مورد انتقاداتی که نسبت به عملکرد بازیکنانش داشت، عنوان کرد: همیشه از بازیکنانم حمایت می‌کنم، اما باید حقیقت را بگویم. وقتی خوب نیستیم، باید عادل باشیم و بگوییم خوب نیستیم. باید فیلم بازی را با خونسردی تحلیل کنیم و بدانیم در چه نقاطی باید خودمان را اصلاح کنیم تا آماده دیدار بعدی شویم. این هفته باید آن نقاط را تقویت کنیم و بفهمیم باید بیشتر از این خوب کار کنیم.

 

ساپینتو درباره افت نسبی استقلال نسبت به 12 هفته نخست لیگ برتر اظهار داشت: خوب بازی می‌کنیم. با این حال توقفی در لیگ داشتیم و هنوز به آن نقطه‌ای که در آن توقف کردیم، نرسیدیم. اتفاقات زیادی افتاده و لیگ به مدت یک ماه و 20 روز تعطیل بود. چند مهره مهم را از دست دادیم، اما تیم‌های حریف را هم زیاد قدرتمند ندیدم.

 

وی با گلایه از بازیکنان استقلال تصریح کرد: دیدار امروز یک بازی بسیار رقابتی بود و دو تیم فرصت گلزنی داشتند. معمولاً به تیم‌های حریف موقعیت نمی‌دهیم و نسبت به 13 بازی قبلی، امروز فرصت‌های بیشتری به رقیب دادیم.

 

سرمربی استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا درباره نقل‌وانتقالات زمستانی با مدیرعامل آبی‌ها صحبت کرده است یا خیر، گفت: هنوز درباره لیست ورودی و خروجی با مدیرعامل باشگاه صحبت نکردم. چون نمی‌دانم این امکان وجود دارد که این کار را کنم یا خیر. ما مشکلات مالی داریم و باید با مدیرعامل باشگاه صحبت کنم تا ببینم که با شرایط مالی، امکان جذب بازیکن وجود دارد یا خیر. الان روی تیم خودمان تمرکز کرده‌ایم.

 

***

 

ربیعی:‌ حالا که ما را به زور نگه داشتند حداقل به وعده‌ها عمل کنند/ مقابل استقلال طبق نقشه کار کردیم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان مدعی است تیمش شانس پیروزی مقابل استقلال را داشته و مطابق نقشه عمل کرده است.

 

ربیعی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

محمد ربیعی در نشست خبری بعد از دیدار تیمش مقابل استقلال اظهار داشت: همیشه فوتبال خوبی را از این دو تیم شاهد بودیم و نوید بازی خوبی را داده بودیم. با این حال امروز کاملاً شانس پیروزی بودیم.

 

وی با تمجید از عملکرد نارنجی‌پوشان در این مسابقه تصریح کرد: فرصت‌های ما بیشتر از تیم مقابل بود و اگر از موقعیت‌های خودمان بهتر استفاده می‌کردیم، شاید می‌توانستیم پیروز باشیم. می‌گویند چرا مس رفسنجان گل‌های زده پایینی دارد که قبل از بازی در این باره صحبت کردیم. در همه دیدارها همین‌گونه بازی کردیم و عملکرد هجومی ارائه می‌کنیم. در هر مسابقه موقعیت‌های گلزنی زیادی به وجود می‌آوریم، اما این بار هم از فرصت‌ها استفاده نکردیم.

 

سرمربی مس رفسنجان با بیان اینکه فلسفه تیمش تغییر نمی‌کند، خاطرنشان کرد: برای تیم بزرگ استقلال و هواداران بسیار محترم این باشگاه آرزوی توفیق دارم. صحبتی درباره باشگاه خودمان دارم. مس رفسنجان اخیراً تغییرات مدیریتی داشت و من همان زمان استعفا کردم که با این استعفا مخالفت کردند. تیم ما از لحاظ پرداخت رقم قرارداد مشکل دارد و دوستان عزیز عالی‌رتبه شرکت صنایع ملی مس قول‌هایی دادند.

 

ربیعی در ادامه انتقادات خود نسبت به وضعیت فعلی باشگاه مس رفسنجان بیان کرد: مس متعلق به شهری 250 هزار نفری است و دو سه سال است در لیگ برتر حضور دارد. بازیکنان به این خوبی زحمت می‌کشند و تلاش کردیم شخصیت درستی از باشگاه بدهیم. خواهش می‌کنم از این تیم حمایت کنند. ما شرایط خوبی را در دو سه ماه نگذراندیم.

 

وی مسئولان شرکت صنایع ملی مس ایران را خطاب قرار داد و گفت: برای چندمین بار از شرکت ملی مس می‌خواهم تیم مس رفسنجان را ببینند و به آن کمک کنند. بازیکنان ما بعد از بازی از این مسائل ناراحت هستند. من به‌عنوان سرمربی به گونه‌ای هستم که اجازه نمی‌دهم بازیکنان به پول و مسائل زیادی اعتراض کند. این مسئله هم تا جایی جلو می‌رود. حالا که ما را به زور نگه داشتند، حداقل این کارها را انجام بدهند و قول‌هایی که دادند، انجام شود.

 

سرمربی مس رفسنجان درباره قضاوت امیر عرب براقی عنوان کرد: عرب براقی را خیلی قبول دارم و زیاد برای تیم‌های من سوت زده است. من صحنه‌ها را ندیدم و اجازه بدهید ابتدا آنها را ببینم. در یک صحنه روی (مهدی) محبی و در صحنه‌ای دیگر روی شیمبا اتفاقی افتاد. تیم استقلال هم به یک صحنه اعتراض داشت.

 

ربیعی با اشاره به موقعیت‌های از دست رفته مس رفسنجان اظهار داشت: ما در 15 دقیقه پایانی دو سه فرصت گلزنی را خیلی راحت از دست دادیم. با پاس در عرض در یک صحنه می‌توانستیم کار را تمام کنیم و اجازه نمی‌دادیم کار به پنالتی بکشد. از عملکرد بچه‌ها خیلی رضایت دارم و این مسابقه از لحاظ برنامه بازی، جزو بازی‌های درست مس از ابتدای فصل بود. سراسر بازی مطابق با نقشه بازی کردیم و بچه‌ها وظایف خود را به‌درستی انجام دادند.

 

وی در مورد اعتراض ریکاردو ساپینتو بین دو نیمه تصریح کرد: این صحنه‌ها در فوتبال طبیعی است و تلاش می‌کنم احترام بگذارم. احترام زیادی برای سرمربی استقلال قائل هستم.

 


تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------