آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

سکته ناقص استقلال برابر شمس آذر/ پس گرفتن صدر از پرسپولیس با شوک!

تیم فوتبال استقلال که برای یک روز صدر جدول را به رقیب سنتی داده بود، در هفته بیست و چهارم لیگ برتر برابر شمس آذر قزوین به…

رقیب رونالدو در النصر، وسط بازی قهر کرد و رفت!/ فسخ قرارداد یک بازیکن بخاطر CR7



تیم النصر،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
وینسنت ابوبکر که رقیب شماره یک رونالدو در النصر به شمار می رود، به شکل عجیبی زمین بازی را ترک کرد.

به گزارش ورزش سه، پیش از پیوستن رونالدو به النصر، اخبار و شایعاتی درباره احتمال جدایی وینسنت ابوبکر در رسانه های عربستانی منتشر شده بود. مهاجم تیم ملی کامرون که در جام جهانی نیز تک گل سه امتیازی کشورش را وارد دروازه برزیل کرده بود، پیشنهاداتی را از ترکیه و امارات دریافت کرده است.

 

ابوبکر که فصل قبل به النصر پیوست، علاقه چندانی به ادامه همکاری با این تیم نداشت و حالا که این تیم موفق به جذب رونالدو شده، بازیکن سابق پورتو نیز تمایل دارد تا از فوتبال عربستان به مقصد کشور دیگری کوچ کند.

 

در دیدار شب گذشته النصر و الخلیج، ابوبکر در دقیقه پنجم تک گل تیمش را وارد دروازه حریف کرد. نکته جالب اینکه مهاجم کامرونی زردپوشان ریاض، شادی گل خاصی را انجام نداد و چهره عبوس او مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفت.

 

نکته جالب این است او وینسنت ابوبکر 2 هفته قبل نیز دروازه الرائد را باز کرد و شادی گل خاصی را انجام نداد تا اینگونه برداشت شود که این بازیکن کامرونی، علاقه چندانی به ادامه همکاری با النصر ندارد.

 

تیم النصر،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

اما اتفاق اصلی بین دو نیمه دیدار شب گذشته رخ داد. در شرایطی که وینسنت ابوبکر برای شروع نیمه دوم وارد میدان شده بود، به یکباره زمین بازی را ترک کرد و مستقیما به سمت رختکن رفت. جالب اینکه او از کنار رودی گارسیا، سرمربی النصر نیز رد شد و این 2 نفر هیچ توجهی به یکدیگر نداشتند.

 

رسانه های نزدیک به النصر مدعی شدند که ابوبکر دچار مصدومیت عضلانی شده و پیش از شروع نیمه دوم تعویض شده است، در شرایطی که برخی از رسانه های دیگر اعلام کرده اند که ابوبکر از شرایطش در این تیم و بخصوص پس از پیوستن رونالدو به النصر ناراضی بوده و اکنون نیز خواستار جدایی از این تیم است.

 

گفته می شود که یک تیم در رقابت های ادنوک لیگ امارات خواهان جذب این مهاجم کهنه کار است. علاوه بر این، دیلی میل نیز امروز در خبر عجیبی مدعی شد که منچستر یونایتد قصد دارد تا ابوبکر را به صورت قرضی و تا پایان فصل جذب کند. باید دید سرانجام این مهاجم کامرونی فصل را با پیراهن چه تیمی ادامه خواهد داد.

 

***

 

فسخ قرارداد ماشاریپوف با النصر عربستان بخاطر رونالدو

خبرهایی شنیده شده که قرارداد ماشاریپوف با النصر عربستان به دلیل اینکه حاضر نشده شماره 7 را به رونالدو واگذار کند به صورت یکطرفه فسخ شده است.

 

تیم النصر،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------