الهلال مشتری زیدان شد/ توافق روبرتو مارتینس برای هدایت پرتغال



زیدان،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
الهلال عربستان برای جایگزینی سرمربی آرژانتینی خود روی زیدان دست گذاشته است و در حال مذاکره با این سرمربی سرشناس فرانسوی است.

به گزارش ایسنا به نقل از هت تریک، الهلال عربستان با هدایت رامون دیاز آرژانتینی در فصل جاری عملکرد خوبی از خود نشان نداده است.

 

احتمال برکناری دیاز از هدایت الهلال زیاد است.

 

حضور کریستیانو رونالدو در النصر باعث شده است تا هواداران الهلال هم منتظر یک سورپرایز بزرگ برای تیم خود باشند.

 

گزارش‌ها حاکی از این است که الهلال هدایت نیمکت خود به دنبال جذب زیدان است و با این مربی سرشناس فرانسوی وارد مذاکره شده است.

 

زیدان بعد از هدایت رئال مادرید هدایت هیچ تیمی را برعهده نگرفته است.‌گزارش‌ها حاکی از این بود که زیدان جایگزین دیدیه دشان در نیمکت تیم ملی فوتبال فرانسه خواهد شد اما قرارداد این سرمربی تا سال ۲۰۲۶ تمدید شد.

 

زیدان در شرایط کنونی مربی آزاد است و با هیچ تیمی قرارداد ندارد اما آیا عربستانی‌ها می‌توانند این مربی سرشناس را مانند رونالدو وسوسه کنند و او را از فوتبال اروپا جدا کنند؟ باید منتظر ماند و دید.

 

***

 

توافق روبرتو مارتینس برای هدایت پرتغال

روبرتو مارتینس با وجود ناکامی در جام جهانی با بلژیک، سرمربی جدید تیم ملی پرتغال خواهد شد.

 

مارتینس،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

به گزارش ایسنا و به نقل از بی ساکر، از نظر بسیاری، مارتینس «نسل طلایی» بلژیک را به همان روشی که مارک ویلموتس قبلی انجام داد، هدر داد و نتوانست هیچ عنوانی را به دست آورد. حذف بلژیک از مرحله گروهی باعث شد تا مارتینس به کار خود در این تیم پایان دهد.

 

این مربی اسپانیایی پیش از این به صورت شفاهی با پرتغال برای قبول هدایت تیم به توافق رسیده است.

 

مارتینس هم اکنون می‌تواند سرمربی جدید کریستیانو رونالدو فوق ستاره تیم ملی باشد که اخیراً در عربستان با النصر قرارداد بسته و با وجود ۳۷ سال سن احتمالاً قصد دارد به کار خود در تیم ملی ادامه دهد. برای رونالدو، تورنمنت در قطر پنجمین جام جهانی و دهمین تورنمنت مهم متوالی او بود. او با ۱۹۶ بازی ملی بهترین بازیکن تاریخ پرتغال و همچنین با ۱۱۸ گل رکورددار گلزنی این کشور است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------