آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

ترکیب پرسپولیس مقابل صنعت نفت آبادان مشخص شد(هفته بیست و چهارم لیگ بیست و سوم)

ترکیب تیم فوتبال پرسپولیس برای دیدار امروز با صنعت نفت آبادان مشخص شد که طبق پیش بینی ها سرمربی برزیلی تغییری در ترکیب…

ترابی: بحث من و موسوی یک کُری فوتبالی بود/ همه چیز تمام شد و آشتی کردیم



ترابی و موسوی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
هافبک تیم پرسپولیس، درگیری لفظی‌اش با مدافع نساجی مازندران را یک کُری فوتبالی دانست.

به گزارش تسنیم، مهدی ترابی پس از پایان جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که امروز (دوشنبه) با حضور او و سید احمد موسوی برگزار شد، اظهار داشت: جلسه خیلی خوب و دوستانه‌ای بود و ان‌شاءالله اتفاق خوبی بیفتد که من و موسوی ضرر نکنیم. همه چیز تمام شد و آشتی کردیم. مشکلی وجود نداشت. بعد از بازی هم گفتم که ضربان بازیکنان در زمان مسابقه بالاست و اتفاقات فوتبالی رقم خورد.

 

«بینندگان انتظار نداشتند که من عصبانی شوم،‌ اما از کوره در رفتم و عذرخواهی می‌کنم.»، وی ضمن بیان این جمله تصریح کرد: همه چیز فوتبالی بود و ختم به خیر شد. برخی صحبت‌ها انجام و کُری‌هایی خوانده شد که نباید عصبانی می‌شدم. صحبت‌های نشست امروز دوستانه بود و حسن‌زاده (رئیس کمیته انضباطی) و سایر اعضا دوست داشتند کمک کنند. امیدوارم تصمیم خوبی بگیرند و ان‌شاءالله رأی این پرونده را اعلام می‌کنند.

 

هافبک پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا این درگیری ارزش داشت که اینقدر در فضای مجازی بزرگ شود یا خیر، گفت: شما با این سؤال به دنبال این هستی که اتفاق جدیدی در فضای مجازی ایجاد کنی! بحث ما کاملاً فوتبالی بود. موسوی سابقه حضور در استقلال را داشت و من در پرسپولیس بازی می‌کنم.

 

ترابی در ادامه عنوان کرد: کُری رد و بدل شد و تمام شد. من بعد از بازی این را گفتم، اما به نفع برخی رسانه‌ها نبود و زیاد روی آن مانور ندادند. این رسانه‌های معلوم‌الحال دوست داشتند حرف‌های دیگری زده شود.

 

وی در مورد فشاری که ظرف مدت اخیر در فضای مجازی روی او به وجود آمده است، گفت: این فشار اصلاً برای من مهم نیست. من به کف جامعه نگاه می‌کنم و ان‌شاءالله اتفاقات خوبی رخ بدهد.

 

اظهارات مدافع نساجی پس از جلسه با ترابی و اعضای کمیته انضباطی

سید احمد موسوی پس از پایان جلسه کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که امروز (دوشنبه) پیرامون درگیری رخ داده در دیدار پرسپولیس - نساجی مازندران برگزار شد، اظهار داشت: جلسه خوبی بود. مسئله میان من و مهدی ترابی خیلی فوتبالی بود و به‌صورت فوتبالی با آن برخورد می‌شود. همه چیز حل شد و هر رأیی صادر شود، فوتبالی خواهد بود.

 

مدافع تیم نساجی مازندران در مورد طولانی شدن این نشست گفت: اتفاقاتی رخ داده بود که درباره آن صحبت کردیم. قبل از این جلسه تصمیم گرفتیم سکوت کنیم و هیچ استوری، پُست یا بیانیه‌ای منتشر نکردیم تا جلسه کمیته انضباطی برگزار شود. یک مسئله فوتبالی رخ داد و رأی کمیته انضباطی هم فوتبالی خواهد بود.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------