گرت بیل از فوتبال و لوریس از بازی‌های ملی خداحافظی کردند



گرت بیل،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
ستاره سال‌های نه‌چندان دور رئال مادرید به دوران حرفه‌ای خود در مستطیل سبز پایان داد.

به گزارش تسنیم، گرت بیل در تصمیمی غافلگیرکننده که امشب (دوشنبه) از آن رونمایی کرد، کفش‌های خود را آویخت و از فوتبال خداحافظی کرد.

 

ستاره پیشین تاتنهام و رئال مادرید که اخیراً در تیم لس‌آنجلس اف‌سی توپ می‌زد، در بخشی از بیانیه خود نوشت: « پس از ارزیابی دقیق و متفکرانه، بازنشستگی فوری خودم را از فوتبال باشگاهی و ملی اعلام می‌کنم. از تعبیر رویایم برای بازی کردن ورزشی که آن را دوست دارم، بی‌نهایت خوشوقت هستم.

 

از ساوتهمپتون که در آن توپ را برای اولین بار لمس کردم، تا لس‌آنجلس اف‌سی دورانی برای من ساخت که غرور و سپاسی بی‌نهایت به دنبال داشت. 111 بازی برای تیم ملی ولز و بستن بازوبند کاپیتانی تیم، رویایی بود که تعبیر شد.»

 

این مهاجم اهل کاردیف فوتبال خود را در ساوتهمپتون آغاز کرد و در سال 2007 به عضویت تیم تاتنهام درآمد. بیل در سال 2013 با قراردادی 85 میلیون پوندی که گران‌ترین انتقال تاریخ فوتبال جهان به شمار می‌رفت، به رئال مادرید پیوست و تابستان 2022، برای بازی در تیم لس‌آنجلس اف‌سی بار سفر به آمریکا را بست.

 

بیل در سال 2022 برای اولین بار طعم حضور در جام جهانی را چشید، اما ولز مغلوب ایران و انگلیس شد و یک امتیاز از آمریکا گرفت تا با همان یک امتیاز، جام جهانی قطر را با قعرنشینی گروه B به پایان برساند.

 

 ***

 

هوگو لوریس از بازی‌های ملی خداحافظی کرد

هوگو لوریس، دروازه‌بان تیم‌ملی فرانسه رسماً از بازی‌های ملی خداحافظی کرد.

 

لوریس که به همراه فرانسه در جام جهانی ۲۰۱۸ به عنوان قهرمانی دست یافته بود، با ۱۴۵ بازی رکورددار تعداد بازی ملی در جمع خروس‌ها بود.

 

گرت بیل،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------