تساوی ذوب‌آهن و ملوان/ برد لحظه آخری تراکتور مقابل هوادار



هفته نوزدهم لیگ بیست و دوم،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در هفته نوزدهم لیگ برتر برابر ملوان انزلی با نتیجه تساوی متوقف شد.

به گزارش مهر، تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان در هفته نوزدهم لیگ برتر میزبان تیم ملوان انزلی بود که این بازی با نتیجه تساوی ۱-۱ به پایان رسید.

 

بازی این دو تیم از ساعت ۱۵ در ورزشگاه فولادشهر اصفهان و با قضاوت عباس راکی آغاز شد. ابتدا تیم ذوب آهن با گل به خودی میلاد جهانی (۴۸) از ملوان پیش افتاد اما در ادامه سهیل فداکار (۶۹) کار را به تساوی کشاند و از شکست فرار کرد.

 

ذوب آهن با هدایت مهدی تارتار با احتساب مسابقه امروز، در ۷ دیدار متوالی پیروز نشده است. آخرین برد ذوبی ها به هفته دوازدهم مقابل آلومینیوم ارک بر می‌گردد.

 

به این ترتیب ذوب آهن با ۲۰ امتیاز در رده سیزدهم و منطقه خطر به سقوط لیگ دسته اول باقی ماند. ملوان هم با سرمربیگری مازیار زارع ۲۲ امتیازی شد.

 

***

 

پیروزی لحظه آخری تراکتور مقابل هوادار

تیم فوتبال تراکتور همانند دیدار قبل خود برابر فولاد، در وقت‌های اضافه مقابل هوادار به گل رسید و سه امتیازی ارزشمند را در خارج از خانه کسب کرد.

 

هفته نوزدهم لیگ بیست و دوم،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

تیم‌های هوادار و تراکتور تبریز در چارچوب هفته نوزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال از ساعت 14 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه پاس قوامین به مصاف هم رفتند که این دیدار با گل گوستاو در دقیقه 1+90 به سود شاگردان خمس به پایان رسید.

 

تراکتور که هفته گذشته در دقیقه 100 مقابل فولاد در تبریز به پیروزی رسیده بود، این بار نیز در تهران هوادار را در لحظات آخر شکست داد و 32 امتیازی شد. هوادار هم پس از شش هفته نباختن، در خانه شکست خورد.

 

قضاوت این دیدار برعهده امیر عرب‌براقی بود که  محمدجواد محمدی، سپهر روزی‌طلب و نیما انتظاری از هوادار را با کارت زرد جریمه کرد. او پس از سوت پایان بازی کارت زرد دوم را به انتظاری داد و وی را از زمین اخراج کرد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------