برد عجیب منچستریونایتد در جام حذفی انگلیس/ شکست بایرن مونیخ مقابل یاران سردار آزمون



مسابقات فوتبال جهان در 28 اسفند 1401،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
بازیکنان منچستر توانستند با نتیجه ۳ بر یک از سد رقیب عبور کردند و به مرحله بعد رسیدند.

به گزارش ایلنا، از ساعت 20:00 به وقت ایران و در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی انگلیس، منچستریونایتد میزبان فولام بود که در پایان با نتیجه 3 بر یک پیروز شد.

 

در این بازی برونو فرناندز (۷۵ و ۹۶) و سابیتزر(۷۷) برای شیاطین سرخ گلزنی کردند.

 

میتروویچ در دقیقه ۵۰ برای مهمان گلزنی کرد.

 

ویلیان و میتروویچ بازیکنان فولام در دقیقه ۷۲ از زمین مسابقه اخراج شدند.

 

قرعه‌کشی مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس؛ دربی منچستر شاید در فینال

با پایان مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام حذفی انگلیس، قرعه‌کشی مرحله بعدی این مسابقات برگزار شد که بر اساس آن منچسترسیتی باید به مصاف تنها تیم دسته اولی باقیمانده در گردونه مسابقات یعنی شفیلدیونایتد برود و منچستریونایتد هم برابر برایتون صف‌آرایی خواهد کرد.

 

بازی‌های جام حذفی انگلیس از مرحله بعد که شامل سه بازی است، در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار خواهد شد و به این ترتیب دیگر میزبان و میهمان معنا نخواهد داشت.

 

نتیجه قرعه‌کشی بدان معناست که اضافه شدن سومین دربی شهر منچستر به تقویم فصل جاری فوتبال انگلیس، تنها در صورت صعود هر دوی آنها به فینال رخ خواهد شد.

 

دیدارهای مرحله نیمه نهایی جام حذفی انگلیس روز دوم اردیبهشت از ساعت 17:30 به صورت همزمان برگزار خواهند شد. فینال مسابقات نیز روز 13 خرداد انجام می‌شود.

 

***

 

پیروزی بایر لورکوزن مقابل بایرن مونیخ در شب نیمکت‌نشینی آزمون

تیم فوتبال بایرلورکوزن در مصاف با صدرنشین جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا، باخت را با پیروزی عوض کرد.

 

مسابقات فوتبال جهان در 28 اسفند 1401،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

در ادامه بازی‌های شب سوم از هفته بیست‌و‌پنجم بوندس‌لیگای آلمان، امشب (یکشنبه) تیم فوتبال بایرلورکوزن میزبان بایرن‌مونیخ صدرنشین بود و موفق شد مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.

 

لورکوزن در حالی موفق شد صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات را شکست دهد که در دقیقه 22 دروازه‌‌اش توسط جاشوا کیمیش بازی شد. اسکیل پالاسیوس در دقیقه 55 از روز نقطه پنالتی کار را برای لورکوزن به تساوی کشاند و خودش در دقیقه 73 با تکرار همین کار کامبک میزبان را برای کسب هر سه امتیازی بازی کامل کرد. سردار آزمون مهاجم ایرانی لورکوزن از روی نیمکت نظاره‌گر بازی بود.

 

با این نتیجه لورکوزن به 4 برد متوالی مونیخی‌ها پایان داد و این تیم را از بازگشت به صدر جدول بازداشت. آزمون و یارانش اکنون با 37 امتیاز در رده هشتم جدول قرار دارند که یک پله صعود نسبت به هفته گذشته است.

 

در جدول رده‌بندی بوندس‌لیگا، بوروسیا دورتموند 53 امتیازی صدرنشین است، بایرن مونیخ با یک امتیاز کمتر در رده دوم قرار دارد و یونیون برلین 48 امتیازی رده سوم را در اختیار دارد.

 

***

 

دربی رم به کام لاتزیو/ ناپولی بی رحمانه می‌تازد

لاتزیو در یکی از بازی‌های حساس هفته بیست و هفتم سری‌آ، رم را شکست داد.

 

مسابقات فوتبال جهان در 28 اسفند 1401،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

هفته بیست و هفتم سری‌آ از ساعت ۲۰:۳۰ با دیدار حساس لاتزیو و آاس رم پیگیری شد.

 

شاگردان مائوریتزیو ساری و خوزه مورینیو در حالی امشب در دربی رم به مصاف هم رفتند که لاتزیو به ۴۹ امتیاز در رده سوم جدول لیگ ایتالیا قرار داشت و رم با ۴۷ امتیاز در رده پنجم جا گرفته بود.

 

دربی رم در همان نیمه اول با یک بدبیاری برای شاگردان مورینیو همراه شد و اخراج راجر ایبانز در دقیقه ۳۲ سبب شد تا رمی‌ها بیش از یک نیمه را ده نفره به بازی ادامه دهند.

 

در حالی نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید که سرانجام فشار آبی‌پوشان شهر رم در دقیقه ۶۵ به نتیجه رسید و متیا زاکاگنی توانست لاتزیو را یک بر صفر پیش بیندازد.

 

در ادامه رم با وجود داشتن یک یار کمتر برای زدن گل مساوی تلاش کرد و نیکولو کاسال در دقیقه ۶۸ گل مساوی رم را به ثمر رساند اما داور پس از بازبینی کمک داور ویدئویی این گل را نپذیرفت.

 

در ادامه تلاش رم نتیجه‌ای در بر نداشت تا لاتزیو با یک گل برنده دربی رم لقب بگیرد.

 

لاتزیو با این برد ۵۲ امتیازی شد و با توجه به یک بازی بیشتر نسبت به اینتر به صورت موقتی به رده دوم جدول صعود کرد.

 

رم هم ۴۷ امتیازی و در رده پنجم باقی ماند.

 

در دیگر بازی حساس امروز ناپولی صدرنشین توانست ۴ بر صفر تورینو را شکست دهد و با ۷۱ امتیاز و ادامه صدرنشینی، جایگاهش را در صدر محکم‌تر کند.

 

ویکتور اوسیمن در دقایق ۹ و ۵۱، خویچا کواراتسخلیا در دقیقه ۳۵ از روی نقطه پنالتی و اندومبله در دقیقه ۶۸ گل‌های ناپولی را به ثمر رساندند.

 

در سایر بازی‌ها سمپدوریا برابر هلاس ورونا ۳ بر یک به پیروزی رسید و فیورنتینا یک بر صفر لچه را شکست داد.

 

***

 

رن به پیروزی‌های متوالی پاری‌سن‌ژرمن پایان داد

هفته بیست‌و‌هشتم لیگ یک فرانسه با شکست خانگی مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها ادامه یافت.

 

مسابقات فوتبال جهان در 28 اسفند 1401،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

در بازی ماقبل پایانی هفته بیست‌و‌هشتم لوشامپیونه فرانسه، امروز (یکشنبه) تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن برابر میهمان خود تیم رن با نتیجه 2 بر صفر تن به شکست داد.

 

کارل توکو اکامبی 45 و آرنا کالیموندو 48 گل‌های این بازی را برای رن رده ششمی به ثمر رساندند تا هفتمین بازی بدون فصل مدافع عنوان قهرمانی لیگ دسته اول فرانسه رقم بخورد.

 

پاری‌سن‌ژرمن که بعد از 4 برد متوالی در لوشامپیونه تن به شکست داد، با وجود این نتیجه که چهارمین باخت فصلش را رقم زد، با 66 امتیاز همچنان صدرنشین است. البته حاشیه امنیت شاگردان کریستوف گالتیه در صورت پیروزی مارسی در آخرین بازی هفته برابر تیم به 6 امتیاز کاهش پیدا خواهد کرد. مارسی از ساعت 23:15 امشب به وقت تهران میهمان رمس خواهد بود.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------