بازی‌های تدارکاتی‌ شاگردان قلعه‌نویی تا شروع جام ملت‌ها/ تقویم تیم ملی پُر شد



تیم ملی ایران،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال از مشخص شدن برنامه بازی های دوستانه تیم‌ ملی تا آغاز جام ملت های آسیا خبر داد‌.

به گزارش فارس، مهدی محمدنبی درمورد مجمع روز گذشته فدراسیون فوتبال، اظهار داشت: با توجه به اینکه ۸ شهریور انتخابات فدراسیون فوتبال برای تعیین رئیس، نواب رئیس و کسری اعضای هیات رئیسه بود، خیلی دور از انتظار بود که در این ۶ ماه، ۲ جلسه مجمع داشته باشیم. اعضای مجمع در این جلسات در جریان کم و کاستی‌های فدراسیون در بخش‌های مختلف قرار گرفتند.

 

وی افزود: در ۲ سال گذشته به هر دلیلی مجمع را برگزار نکردیم که نمی‌دانم دلیلش چه بود. خوشبختانه ظرف این ۶ ماه چنین اراده‌ای وجود داشت و به اعضای مجمع قول دادیم جلسات مجمع را مرتب در زمان خودش برگزار کنیم. بخشی از مجمع روز گذشته هم درمورد تغییر اساسنامه بود‌ و بخش دیگر تعیین اعضای کمیته حسابرسی که باید مستقل باشند که حتما باید اعضای مجمع رای می‌دادند. بخش دیگر درمورد برنامه بودجه فدراسیون بود که مربوط به سال‌های گذشته و سال آتی است. این بودجه نیز خدا را شکر به‌تصویب مجمع با حداکثر مشارکت اعضا رسید‌.

 

نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال تصریح کرد: انتظار ما این است در مجمع بعدی شرایط به شکلی فراهم شود که حضور فیزیکی تمام اعضا را در محل برگزاری داشته باشیم. این اتفاق قطعا در مجمع بعدی می افتد.

 

نبی درمورد برنامه‌های آتی تیم ملی فوتبال کشورمان،گفت: یکی از حُسن‌های این مجمع حضور قلعه‌نویی به عنوان سرمربی تیم ملی بود. تاج نیز او را به اعضای مجمع معرفی کرد. هرچند قلعه‌نویی شناخته شده است اما کارهای اداری به شکل خوبی انجام شد‌. از ۱۲ ظهر روز گذشته بچه‌ها به هتل محل اقامت تیم ملی مراجعه کردند. بازیکنان داخلی هستند و تعداد زیادی از لژیونرها نیز روز گذشته آمدند. تعدادی از لژیونرها نیز امروز و اول فروردین به اردو اضافه می‌شوند. اولین تمرین تیم نیز روز گذشته در زمین اصلی مرکز ملی فوتبال برگزار شد.

 

وی افزود: بازی با روسیه ساعت ۲۰:۳۰ سوم فروردین در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد. پس از آن بچه‌ها خود را برای برگزاری بازی با کنیا در تاریخ ۸ فروردین در تهران آماده می‌کنند‌. برنامه‌های قلعه‌نویی تعریف شده و جدا از اینکه همراه با تاج با او جلسه داشتیم، او در جلسه دیگری برنامه‌های خود را ارائه داد که امیدواریم این برنامه‌ها به نتایج خوب تیم ملی در دیدارهای تدارکاتی و رسمی منتج شود. موضوع مسلم این است که فدراسیون فوتبال تلاش زیادی کرده است.

 

سرپرست تیم ملی عنوان کرد: تا آغاز جام ملت‌های آسیا، تقریبا تقویم پیش رو را پر کرده‌ایم. دیدارهای دوستانه ما مشخص است و امیدوارم با برنامه‌های قلعه نویی و تطبیق آن‌ها با برنامه لیگ خلیج فارس، تیم ملی اردوهای پرباری داشته باشد و بازیکنان و باشگاه‌ها همکاری و تلاش بسیار خوبی با تیم ملی داشته باشند. از همین جا نیز از تمام باشگاه‌ها و سرمربیان آن‌ها به جهت همکاری خوبی که تا امروز با تیم ملی داشتند، تشکر و قدردانی می‌کنم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------