یک احتمال تلخ: حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا



حذف بارسلونا از لیگ قهرمانان اروپا،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
یوفا آماده است تا شدیدترین جریمه ممکن را برای بارسلونا درباره پرونده انریکز نگریرا در نظر بگیرد.

به گزارش ورزش سه، پرونده پرداخت پول از سوی باشگاه بارسلونا به نگریرا به رسوایی بزرگی در فوتبال اسپانیا و حالا اروپا تبدیل شده است. 


مقامات اسپانیا به این اتفاق ورود کرده و در حال بررسی ابعاد این اتفاق هستند و حالا یوفا هم در حال بررسی شرایط حذف بارسلونا از رقابت‌های فصل آینده لیگ قهرمانان به عنوان جریمه آن‌ها در این پرونده هستند. 

 

بسیاری از رسانه‌های اسپانیایی با انتشار مدارکی مدعی شده‌اند که مدیران بارسا مبلغی را به این نایب رئیس سابق کمیته داوران برای جهت‌دهی داوری‌ها به سود بارسلونا پرداخت کرده است. 

 

ال کونفیدنسیال مدعی شده که یوفا تحقیقاتی را در این زمینه آغاز کرده تا مشخص شود که آیا بارسلونا بند 12 قوانین این سازمان را نقض کرده است یا خیر. در صورتی که این اتفاق رخ داده باشد، باشگاه متخلف باید از تمامی مسابقات و رقابت‌های اروپایی کنار گذاشته شود. 

 

این خبر بسیار بدی برای مدیران بارسلونا خواهد بود که در طول این مدت تمامی اتهامات وارد شده از سوی رسانه‌ها و سایر باشگاه‌های حاضر در لالیگا را رد کرده‌اند و مدعی شده‌اند که این هزینه‌ها صرفا برای دریافت مشاوره از نگریرا دریافت شده بود. 

 

تحقیقات درباره مدارک ارائه شده و روابط موجود بین مدیران این باشگاه، خصوصا مدیران سابق مانند جوزپ ماریا بارتومئو و نایب رئیس سابق کمیته داوران همچنان ادامه دارد تا جزئیات بیشتری از این موضوع فاش شود. 

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------