آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

واکنش مایلی‌کهن بعد از دادگاه تجدیدنظر قلعه‌نویی: چطور به او می‌گویند ژنرال خوشش می‌آید، حالا من هم گفتم «گروهبان قندلی»، اشکالی دارد؟

مربی پیشین تیم ملی فوتبال گفت: رای دادگاه تجدیدنظر هر چیزی باشد، احترام می‌گذارم. هیچ وقت از تیم ملی در زمانی که در کوران…

مدیر اجرایی استقلال: آخرین مقصر حذف استقلال از آسیا مدیریت باشگاه است!



امیرحسین قاضی‌نور،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
امیرحسین قاضی‌نور معتقد است که مدیریت باشگاه استقلال برای پرداخت طلب سرمربی پیشین این تیم تلاش‌های شبانه‌روزی کرده اما اراده‌ای از مجموعه بالاتر برای حل این موضوع وجود نداشته است.

به گزارش ایسنا، امیرحسین قاضی‌نور، مدیر اجرایی باشگاه استقلال درباره حذف استقلال از آسیا به دلیل پرداخت نکردن طلب آندره‌آ استراماچونی توضیح داد: به عنوان شخصی که از بیرون مجموعه آمدم و افتخار داشتم داخل این مجموعه باشم، تلاش‌ها برای پرداخت این پول از ماه‌ها قبل انجام شده بود و من شاهد این تلاش‌ها بودم. به ارگان‌های مختلف نامه زده شده بود و کاری به رنگ بندی تیم‌ها یعنی استقلال و پرسپولیس ندارد. این قضیه ملی است و فرقی نمی‌کند چه تیمی حذف شود.

 

او ادامه داد: مورد این نبوده که چرا به روز آخر کشیده شده و چرا رایزنی انجام نشد. اراده‌ای از مجموعه بالاتر برای این که به استقلال کمک شود، نبود. تلاش‌ها شبانه‌روزی بود. من بارها دیدم که مسئولان مصاحبه می‌کنند که نگران هستیم اما آقایان مسئول اگر نگران بودید، کمک می‌کردید. چه کمکی کردید؟ دلخوشی این مردم، این تیم‌ها هستند. بازیکن حق دارد که ناراحت باشد زیرا آینده‌اش در این است. آن‌ها یک سال بدون باخت تلاش کرده‌اند که در آسیا باشند. هوادار در سرما و گرما از این تیم حمایت کرده که در آسیا شرکت کند. چرا بازیکنی که آینده‌اش به این موضوع گره خورده، نباید در آن شرکت کند؟ بازیکن تمرکزش را در زمین گذاشته تا هوادار را راضی کند.

 

مدیر اجرایی استقلال اضافه کرد: هواداران گله‌ای داشتند و شعارهایی دادند که به دلیل ناراحتی آن‌ها است. سلسله اتفاقاتی در این چند سال رخ داده که باعث شده تا پرونده استراماچونی و یکی دو پرونده دیگر حل نشود. مدیریت استقلال آخرین نفری است که مقصر است و آن‌ها سر فرصت توضیح می‌دهند که چه تلاش‌هایی صورت گرفته است. هنوز همه چیز تمام نشده و رایزنی‌هایی در حال صورت گرفتن است. گفته شده بود فرصت تا ساعت ۱۲ است اما این طور نیست و تلاش‌ها شبانه‌روزی بوده و بعدا در این خصوص توضیح خواهم داد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------