آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی نسب:خطر از بیخ گوش استقلال گذشت | حسینی: ۳۰۰ میلیون تومان را می‌دهم؛ فدای سر آن هوادار خانم!

مربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه امیدوارم در همه بازی ها عدالت رعایت شود، گفت: در دقایق پایانی دیدار با شمس آذر…

فتح‌الله‌زاده از مدیرعاملی استقلال استعفا کرد



فتح الله زاده،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
پس از حذف استقلال از لیگ قهرمانان، علی فتح‌الله‌زاده با انتشار پستی در صفحه رسمی اینستاگرام خود، از مدیرعاملی آبی‌پوشان استعفا کرد.

به گزارش ورزش سه، در شرایطی که حذف استقلال از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا قطعی است و تنها اعلام رسمی آن از سوی کمیته صدور مجوز حرفه‌ای و یا خود باشگاه باقی مانده، علی فتح‌الله‌زاده، مدیرعامل آبی‌پوشان، از سمت خود استعفا کرد.

 

آبی‌ها در ماه‌های گذشته سخت به دنبال پرداخت مطالبات آندره آ استراماچونی بودند تا مجوز حرفه‌ای جهت حضور در لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورند که تلاش‌های آنها راه به جایی نبرد و استقلال در زمان تعیین شده از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا، نتوانست مطالبات خود را پرداخت کند.

 

حالا و یک روز پس از پیروزی استقلال برابر ذوب آهن و هجمه شدید هواداران و بازیکنان به مدیریت باشگاه، علی فتح‌الله‌زاده با انتشار پستی در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، از مدیرعاملی آبی‌ها استعفا کرده است.

 

در این نامه که با شعر معروف «من آن گلبرگ مغرورم که می‌میرم زبی‌آبی، ولی با خفت و خاری پی شبنم نمی‌گردم» آغاز شده، استعفای علی فتح‌الله‌زاده خطاب به وزیر ورزش آمده است.

 

فتح الله زاده،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

در متن این نامه آمده است:

همانگونه که مستحضرید این جانب به دلیل عشق و علاقه‌مندی به تیم محبوبم و به عشق هواداران فهیم و قدرشناس استقلال در شرایط بحرانی قبول مسئولیت کردم. متاسفانه بدلیل کتمان حقایق که توسط مدیریت محترم سازمان خصوصی‌سازی نیز تایید شد، با بدهی‌های غیرقابل باور و کمرشکن روبرو شدیم؛ لذا از همان ابتدا در یک برنامه تلویزیونی عنوان کردم که به تنهایی قادر به پرداخت این حجم از بدهی‌ها نیستم.

 

متاسفانه در این میدان تنها ماندم و چاره‌ای جز ادامه مقطعی نداشتم تا حداقل تیم دچار سیر نزولی نشود و جایگاه تیم در لیگ حفظ شود. وقتی برای نظر و درخواست سی میلیون هوادار مظلوم استقلال اعتنایی نیست برای چه باید بمانم و با چه انگیزه‌ای کار کنم؟! با اجازه می‌روم، شاید مدیر بعدی خودی باشد و به استقلال مظلوم کمک شود. در این دو ماه مسئولی نماند که پیشش نروم، ولی دریغ از کمکی که منتج به نتیجه شود. بعضی وقت‌ها با رفتن می‌توان کمک کرد.

 

جناب آقای دکتر! یک ساعت دیرتر برای استقلال خسران‌بار خواهد بود، لطفا همین امروز مدیر جدید را معرفی کنید. در پایان ضمن عذرخواهی از هواداران فهیم استقلال و تشکر ویژه از حضرتعالی بدین وسیله رخصت می‌طلبم.»

 

بدین ترتیب علی فتح‌الله‌زاده که این نامه را در صفحه شخصی خود منتشر کرده، از مدیریت آبی‌ها کنار رفت. استعفایی که به نظر می‌رسد با آن نیز موافقت شود. نکته جالب اینکه فتح‌الله‌زاده کامنت‌های مربوط به نامه استعفایش را بسته تا با واکنش احتمالی هواداران روبرو نشود.

 

فتح الله زاده،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

***

 

واکنش عضو هیات مدیره استقلال به استعفای فتح‌الله‌زاده: کسی کمک نکرد

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال می‌گوید فتح‌الله‌زاده تنها بود و مدیران نیز جلسات زیادی رفتند تا مشکلات مالی را حل کنند اما کسی کمک نکرد.

 

محمد مومنی در گفت‌وگو با ایسنا درباره استعفای علی فتح‌الله‌زاده اظهار کرد: او مدیر زحمتکشی است و باتوجه به این پروسه نیاز است که یک جلسه بگذاریم و این مساله را بررسی کنیم. ما از او انتظار داریم که به کارش ادامه دهد. موضع ما حمایتی است.

 

او ادامه داد: اکنون در شرایط بسیار سختی قرار داریم. قبل از استعفای فتح‌الله‌زاده با او صحبت کردم و سعی کردم منصرفش کنم چون نیاز داریم که دنبال کارها برویم اما قبول نکرد. او در باشگاه استقلال بسیار زحمت کشید.

 

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال درباره شعار هواداران علیه فتح‌الله‌زاده بیان کرد: هوادار حق دارد. همه ما برای هوادار زحمت می‌کشیم. باشگاه و هواداران لازم و ملزوم هم هستند و باید تلاشمان منجر به نتیجه شود تا هواداران خوشحال باشند.

 

او اضافه کرد: فتح‌الله‌زاده دست تنها بود. جلسات زیادی رفتیم اما کسی کمک نکرد. غیبت در رقابت‌های آسیایی برای استقلال باتوجه به پیشینه‌مان باعث می‌شود دچار معضل و مشکل شویم. هوادار ما قهرمانی دیده و سال‌ها با تیم‌های رقیب کری می‌خواند. کنار رفتن بسیار مشکل ساز خواهد بود چون از نظر مالی هم ضرر می‌کنیم.

 

مومنی ادامه داد: اگر در آسیا بودیم پول استراماچونی تامین می‌شد و می‌توانستیم آن را پرداخت کنیم. اکنون هم سهمیه لیگ قهرمانان آسیا ۳+۱ شد و اگر از قبل می‌گفتند، مشکلاتمان حل می‌شد. در هر صورت اسناد و مدارک را باشگاه بارگذاری کرده است و کمیته حرفه‌ای سازی باید جواب بدهد.

 

او با بیان اینکه « باید در مجمع تشکیل جلسه دهیم و به یک نقطه‌ای برسیم که حتما هوادار راضی باشد»، عنوان کرد: باید نظر هواداران را در تصمیماتمان لحاظ کنیم. قرار نیست به هوادار چیزی برسد اما رضایتشان باید جلب شود و شرایط خوب باشگاه را حفظ کنیم. زمانی که هوادار راضی باشد، جامعه آرامی خواهیم داشت و دیگر راحت تر کار می‌کنیم و تصمیم می‌گیریم.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------