زمان تقابل رونالدو با تیم‌های ایرانی مشخص شد



لیگ قهرمانان آسیا 2023،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
زمان قرعه‌کشی مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد.

به گزارش ورزش سه، رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا در فصل جدید، پاییز امسال آغاز می‌شود. برخلاف فصول گذشته، دوره پیش رو، به صورت یک فصل و همزمان با تقویم لیگ قهرمانان اروپا و کشورهای غرب آسیا از جمله ایران برگزار می‌شود.

 

در لیگ قهرمانان 2023 – 2024، ایران دارای سه سهمیه مستقیم است و یک تیم نیز راهی مرحله پلی‌آف می‌شود. چنانچه حذف استقلال از این رقابت‌ها را قطعی بدانیم و مجوز حرفه‌ای دیگر باشگاه‌ها نیز تأیید شود، پرسپولیس، نساجی و سپاهان تیم‌هایی هستند که به صورت مستقیم راهی دور گروهی شده و تراکتور نیز باید در مرحله پلی‌آف حاضر شود.

 

از کنفدراسیون فوتبال آسیا خبر می‌رسد که قرار شده قرعه‌کشی مرحله گروهی این پیکارها روز جمعه 25 آگوست (سوم شهریور) برگزار شود و تیم‌های ایرانی حریفان خود را در این رقابت‌ها خواهند شناخت.

 

مرحله پایانی پلی آف نیز در روزهای 22 و 23 آگوست (31 مرداد و اول شهریور) به انجام می‌رسد تا چهره 20 تیم راه یافته به دور گروهی مشخص شود که در این دور، تراکتور با برنده دیدار شباب الاهلی و العهد لبنان روبه‌رو خواهد شد.

 

تیم النصر نیز که با حضور کریستیانو رونالدو مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است، ابتدا در دور پلی آف با برنده مسابقه الشارجه امارات و الوحدات اردن روبه‌رو می‌شود و در صورت پیروزی، به دور گروهی صعود می‌کنند.

 

بسیاری از علاقه‌مندان به فوتبال مشتاق هستند تا النصر در دور گروهی با یکی از تیم‌های ایرانی روبه‌رو شود و با حل مشکلات مربوط به بازی در زمین بی‌طرف، فوق ستاره پرتغالی نیز در ایران حضور پیدا کند.

 

هنوز زمان دقیق آغاز مسابقات مشخص نشده ولی تصور می‌شود که هفته اول دور گروهی در اواخر مهر ماه برگزار شود.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------