آخرین اخبار ورزشی

لیگ برتر انگلیس برابر چلسی ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

توپچی‌ها چلسی را به توپ بستند/ تثبیت صدرنشینی آرسنال

آرسنال در هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس برابر چلسی به یک پیروزی پرگل رسید. به گزارش ایرنا، تیم‌های آرسنال و چلسی از ساعت…

بنزما تا سال 2025 در الاتحاد؛ دستمزد ماهیانه 900 میلیارد تومانی برای اسطوره سابق رئال مادرید



بنزما،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
فابریزیو رومانو اعلام کرد که قرارداد کریم بنزما و الاتحاد تا سال 2025 به امضا رسیده است.

به گزارش ورزش سه، زمان زیادی تا اعلام رسمی قرارداد کریم بنزما با الاتحاد باقی نمانده است. ستاره فرانسوی، پس از چهارده سال از رئال مادرید جدا شد تا به ماجراجویی های خود در فوتبال عربستان ادامه دهد؛ او حتی قراردادش را با این تیم به امضا رسانده است.

 

روز گذشته بود که باشگاه رئال مادرید به صورت رسمی اعلام کرد که کریم بنزما پس از سالها حضور در این تیم، سانتیاگو برنابئو را ترک خواهد کرد. او دیشب برای آخرین بار با لباس لوس بلانکوس به میدان رفت و حالا همه چیز مهیای عقد قرارداد او با قهرمان عربستان است.

 

فابریزیو رومانو با ارسال توئیتی در صفحه شخصی خود نوشت که کریم بنزما بخش اصلی قراردادها را امضا کرده تا برای فصل بعد با لباس الاتحاد به میدان برود. قرار است که او به مدت 2 فصل برای این تیم شهر جده به میدان برود که البته این قرارداد قابلیت تمدید برای سال سوم را نیز دارد.

 

تمام هواداران الاتحاد به دنبال زمان پرواز برنده توپ طلای سال 2022 هستند تا استقبال فوق العاده ای از او به عمل بیاورند. رومانو نیز در توئیت خود تأکید کرد که کریم از هواداران رئال مادرید خداحافظی کرده و به زودی راهی عربستان می شود.

 

رومانو پیش از این نیز اعلام کرده بود که میزان قرارداد کریم بنزما با الاتحاد، سالیانه 200 میلیون یورو خواهد بود تا او طی مدت 2 فصل حضور در این تیم شهر جده، 400 میلیون یورو دریافت کند که البته در صورت تمدید برای سال سوم، مبلغ آن از 600 میلیون یورو نیز عبور خواهد کرد.

 

جزئیات دستمزد عجیب و غریب بنزما به تومان در عربستان

نکته جالب پول هنگفتی است که ستاره مسلمان با نشان دادن چراغ سبز به سعودی ها به جیب خواهد زد. طبق گزارش سایت «اسپورت» سعودی جزئیات دستمزد نجومی بنزما مشخص شد که به شرح زیر است:

 

قرارداد دوساله بنزما با الاتحاد به ارزش یک میلیارد و 600 میلیون ریال سعودی (بیش از 20 هزار میلیارد تومان) است. دستمزد سالیانه اش 800 میلیون ریال(بیش از 10 هزار میلیارد تومان) است.

 

دستمزد ماهیانه کاپیتان رئال در الاتحاد 66 میلیون ریال (بیش از 900 میلیارد تومان) است. بنزما هفته ای 14 میلیون رئال (بیش از 200 میلیارد تومان)، روزانه 2 ملیون ریال (بیش از 26 میلیارد تومان) و ساعتی 88 هزار ریال (بیش از  یک میلیارد تومان) به جیب می زند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------