استوری مشکوک و مبهم «صالح حردانی» مدافع کلیدی استقلال



صالح حردانی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
صالح حردانی با انتشار یک استوری، ضمن تشکر از هواداران استقلال، جملات مبهمی را به زبان آورد.

به گزارش ورزش سه، صالح حردانی یکی از مهره‌های کلیدی استقلال در فصل منجر به قهرمانی بود. بازیکن جوانی که از فولاد آمد و خود را خیلی زود به کادر فنی و در رأس آنها، فرهاد مجیدی، ثابت کرد ولی در فصل گذشته نتوانست به عملکرد خوب خود ادامه دهد.

 

صالح که با مصدومیت‌هایی نیز روبه‌رو شده بود، با وجود اینکه تقریبا در تمام فصل در اختیار ریکاردو ساپینتو بود، اما در شانزده مسابقه از ابتدا به میدان رفت و در دوازده دیدار نیز به عنوان بازیکن ذخیره بازی کرد و طی چند بازی نیز در زمین مسابقه حضور پیدا نکرد.

 

حالا و پس از گذشت چند روز از دربی پایتخت و شکست آبی‌ها در دیدار فینال حذفی، این بازیکن با انتشار یک استوری نسبت به این موضوع واکنش نشان داده است. در میان متنی که حردانی منتشر کرده، قسمت‌های مبهمی وجود دارد از جمله اینکه او اعلام کرده است: «چه ما باشیم چه نباشیم استقلال همیشه نامش بزرگ و درخشان است» که این موضوع باعث بروز شایعاتی درخصوص آینده او شده است.

 

در متن استوری حردانی آمده است:

سلام خدمت شما آبی دلان


وظیفه دارم به خاطر فصلی که با تمام سختی‌ها کنار تیم موندین و مارو شرمنده‌ی خودتون کردین سپاسگزاری کنم و دست بوس شما عزیزان باشم.

 

این فصل با همه‌ی ریاضت‌ها تمام شد و ما نتوانستیم شما رو راضی کنیم ولی ازینجا از صمیم قلب به شما هواداران عزیز عرض میکنم هیچ کم کاری انجام ندادیم و تمام مجموعه تلاشمان را کردیم تا جرعه‌ای از حمایت شما رو پاسخ بدیم اما با تمام شرمندگی نشد. انشا الله مجموعه بزرگ استقلال در فصل‌های جاری به آنچه که حقش هست برسد چه ما باشیم چه نباشیم استقلال همیشه نامش بزرگ و درخشان است 

 

کوچیک همه‌ی شما

 

صالح حردانی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی



تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------