آخرین اخبار ورزشی

مایکل شوماخر,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

حراج ۶ میلیون دلاری ساعت های مایکل شوماخر توسط خانواده اسطوره سابق فرمول یک نورا تاجدینی

قرار است که خانواده مایکل شوماخر کلکسیون ساعت‌های لوکس اسطوره فرمول یک آلمان را ظرف چند هفته آینده به حراج بگذارند. وضعیت…

قائم مقام استقلال: منتظر جواب ساپینتو هستیم/ استقلال با بیت‌کوین و رمزارز بازیکن خارجی می‌گیرد؟



ساپینتو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
قائم مقام باشگاه استقلال با اشاره به فسخ غیرقانونی مدافع تیم فوتبال این باشگاه گفت که این بازیکن باید ظرف ۴۸ ساعت آینده نسبت به ارائه توضیحات اقدام کند در غیر این صورت باشگاه از او به کمیته تعیین وضعیت شکایت خواهد کرد.

علی امیری قائم مقام باشگاه استقلال سه‌شب‌شب در گفت‌وگو با ایرنا با اشاره به اینکه فسخ ابولفضل جلالی وجاهت قانونی ندارد، اظهار داشت: در قرارداد این بازیکن بندی وجود دارد که صراحتا عنوان کرده او نمی‌تواند قراردادش را با باشگاه استقلال فسخ کند.

 

وی اضافه کرد: جلالی فرصت دارد ظرف ۴۸ ساعت آینده به باشگاه استقلال توضیحات لازم را ارائه دهد در غیر این صورت از او به کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال شکایت خواهیم کرد.

 

امیری درباره انتخاب سرمربی استقلال نیز گفت: همانطور که حجت کریمی(سرپرست باشگاه) اعلام کرد، گزینه اول، دوم و سوم باشگاه استقلال ساپینتو است و منتظر پاسخ او به پیشنهاد باشگاه استقلال هستیم.

 

***

 

استقلال با بیت‌کوین و رمزارز بازیکن خارجی می‌گیرد!

گزینه اصلی مدیرعاملی استقلال، از راهکار عجیب این تیم برای جذب بازیکن یا سرمربی خارجی و پرداخت مبلغ قرارداد آنها خبر داد.استقلال با بیت‌کوین و رمزارز بازیکن خارجی می‌گیرد!

 

حجت کریمی،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

به گزارش ورزش سه، چند روزی است که تصویب دستورالعمل و قوانین جدید فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ برای اجرا در بازار نقل و انتقالات فوتبال ایران حسابی جنجالی از آب درآمده و سر و صدای زیادی به راه انداخته است. قوانینی که از سقف بودجه باشگاه‌ها گرفته تا نحوه تمدید و نوع ارز پرداختی را نیز شامل می‌شود.

 

این قوانین جدید که گفته می‌شود برخی از آنها با قوانین فیفا نیز در تضاد است، حسابی با اعتراض مربیان و بازیکنان شاغل در لیگ برتر همراه بوده است. ممنوعیت عقد قرارداد با دلار و یورو، یکی از بندهای عجیبی است که با اعتراض باشگاه‌ها روبرو شده، چرا که آنها در پرداخت دستمزد خارجی‌های خود دچار مشکل می‌شوند.

 

شب گذشته بود که حجت کریمی، سرپرست مدیرعاملی استقلال مهمان برنامه فوتبال برتر بود و در بخشی از گفت‌وگوی طولانی مدتش با محمدحسین میثاقی، به موضوع دستورالعمل جنجالی پرداخت. جایی که کریمی در اظهارنظری قابل تأمل که به نظر می‌رسد ناخواسته از زبان او خارج شد، درباره استفاده از رمز ارزها و بیت کوین برای پرداخت دستمزد خارجی‌های تیمش صحبت کرد.

 

 

این مکالمه دقیقا به شرح زیر برقرار شد:

میثاقی: دستورالعمل نقل‌و‌انتقالات به شما ابلاغ شده است؟ 

 

کریمی: بله. ابلاغ شده است.

 

میثاقی: شما می‌توانید برای فصل بعد قرارداد دلاری ببندید؟ 

 

کریمی: فعلا با این دستوری که داده‌اند، اگر قرارداد دلاری نبندیم، باید یک راهکاری پیدا کنیم. با بیت کوین می‌بندیم! (با خنده)

 

میثاقی که دستش را به پیشانی‌اش تکیه داده بود، با خنده گفت: راهکارش را دارید الآن!

 

کریمی: بالاخره باید راه دور زدن تحریم‌ها را پیدا کنیم.

 

سرپرست مدیرعاملی استقلال در ادامه نیز گفت: خیلی از قراردادهای کنونی ما دلاری است. اینها را باید چکار کنیم؟ قراردادهای فعلی را باید چه کنیم؟

 

میثاقی که همچنان در حال آنالیز پاسخ قبلی کریمی بود، با خنده و رو به دوربین گفت: آدمی که اینکاره باشد، با یک جمله مشکل دستورالعمل را حل کردید و رفت.

 

کریمی نیز با قهقهه گفت: بالاخره این نیز قابل توجه کسانی که می‌خواهند استفاده کنند.

 

میثاقی: بالاخره باید آن را در باشگاهتان سند کنید. این را از کجا می‌آورید؟

 

کریمی: باید آن عدد را سند کنید. بالاخره آن را به ریال تبدیل می‌کنیم.

 

میثاقی نیز گفت: پس از این طرف آن را ریال می‌کنید! عجب... جالب بود! (با خنده)

 

کریمی همچنین درباره سقف بودجه نیز گفت: سال گذشته فقط قرارداد بازیکنان و کادرفنی 420 میلیارد بوده که آن نیز قطعا باید افزایش پیدا کند. حالا اگر من ماندگار شوم یا دوستان دیگر، حتما سر این موضوع اعتراض می‌کنیم. زمانی که فصل قبل هزینه‌ها 420 میلیارد بوده، چگونه می‌توان 300 میلیارد هزینه کرد؟

 

سرپرست مدیرعاملی استقلال اظهار داشت: نه به آن ریاضی که قبلا می‌بستند و درآمد نبود و هزار میلیارد هزینه می‌کردند و نه به الآن. چطور می‌شود سقف بودجه 300 میلیاردی را رعایت کرد؟

 

زمانی که محمدحسین میثاقی اعلام کرد یک نماینده‌ای از استقلال دستورالعمل نقل‌و‌انتقالات را امضا کرده است، کریمی در پاسخ گفت: این به مانند قصه بازی پیکان و پرسپولیس شد. آن صورت جلسه به معنای حضور نماینده ما در نشست پیرامون این موضوع بوده و به منزله تأیید دستورالعمل نیست.

 

کریمی در پایان اضافه کرد: وقتی شما وارد جلسه‌ای می‌شوید، اسامی افراد حاضر در جلسه را می‌نویسند. این به معنای تأیید دستورالعمل نیست. سپس گفتند که حجت کریمی زیر این نامه را امضا کرده است، در حالی که من آن روز در مجلس بودم.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------