خداحافظی رسمی ساپینتو با استقلال/ کریمی: امشب با ۲ مربی خارجی مذاکره می‌کنم



ساپینتو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی
ساپینتو با انتشار پیامی در فضای مجازی به طور رسمی با استقلال خداحافظی کرد.

به گزارش فارس، ریکاردو ساپینتو با انتشار پستی در اینستاگرام به صورت رسمی با استقلال و هوادارانش خداحافظی کرد.

 

وی نوشت: خانواده عزیز استقلال، امروز با استقلال خداحافظی می‌کنم، باشگاهی که به خانه دوم من تبدیل شد. سفر ما با جام تزیین شد که مهمترین آن کسب سوپرجام ایران پس از 75 سال بود. فوتبال تماشایی و نفس‌گیر و خط حمله فراموش‌ناشدنی ما یک میراث به جا گذاشت. میراثی که با وقف کردن و سرسختی متولد شد و امیدوارم تا سالیان سال ادامه پیدا کند.

 

ساپینتو ادامه داد: با این حال، من با چالش‌هایی روبه‌رو شدم که دیگر نمی‌توان آن را نادیده گرفت. با بی‌احترامی حریفان روبه‌رو شدم. سرسختی و تلاشی که در 8 ماه داشتیم بدون اینکه جبرانی داشته باشد و تصمیمات سوال برانگیز از داوران و کمیته انضباطی که نمی‌توان آن را نادیده گرفت. من پیشنهاد قابل توجهی از باشگاه دریافت نکرده یا رد نکرده ام. پیوند اعتماد ما با هیئت مدیره کاهش یافته است. در نتیجه، تصمیم گرفتم به دنبال مسیری متفاوت باشم.

 

سرمربی سابق استقلال افزود: طبق قولی که داده بودم، تا آخر برای تیم‌مان به طور خستگی ناپذیر جنگیدم. متأسفانه، این وضعیت مستلزم مداخله قانونی برای حل و فصل است، قدمی که من هرگز نمی‌خواستم بردارم. لطفا بدانید، این تصمیم بازتابی از احساسات من نسبت به باشگاه یا هواداران وفادار آن نیست. این اقدامی است که برای اصلاح یک اشتباه و تأمین عدالت برداشته شده است. از هر یک از شما - هواداران، بازیکنان و حامیان تشکر می‌کنم. متأسفانه به دلیل شرایط فعلی مدیریت باشگاه، ادامه کار را غیرممکن می‌دانم.

 

این خداحافظی نتیجه تأمل جدی و اتفاقات اخیر است. امیدوارم در شرایط مختلف بتوانیم یک بار دیگر برای باشگاه فوق العاده خود متحد شویم.با آرزوی موفقیت برای استقلال، باشد که همچنان به اوج خود ادامه دهد. تا اینکه دوباره همدیگر را ببینیم.

 

دوستدار شما ریکاردو ساپینتو

 

ساپینتو،اخبار ورزشی،خبرهای ورزشی

 

 اطلاعیه باشگاه استقلال درباره جدایی ساپینتو

در پی انتشار پستی از سوی ریکاردو ساپینتو، سرمربی پرتغالی فصل قبل استقلال مبنی بر جدایی از این تیم و خداحافظی با هواداران، باشگاه استقلال اطلاعیه‌ای به این شرح صادر کرد:

 

«باشگاه استقلال مراتب تشکر و قدردانی صمیمانه خود را از کلیه زحمات و تلاش‌های ریکاردو ساپینتو، سرمربی فصل گذشته خود اعلام می‌کند.

 

متاسفانه جدایی، بخشی همیشگی از فوتبال و ورزش حرفه‌ای است و حالا که راه باشگاه استقلال و ساپینتو در این مقطع از هم جدا شده، بهترین آرزوها را برای ایشان داریم و برای او در ادامه دوران حرفه‌ای، آرزوی موفقیت می‌کنیم.

 

باشگاه استقلال نظر به اهمیت انتخاب هرچه سریع‌تر سرمربی فصل آینده، نهایت تلاش و دقت خود را به کار می‌گیرد تا بهترین و شایسته‌ترین انتخاب ممکن را انجام داده و بتواند رضایت خاطر هواداران عزیزش را فراهم آورد. بدیهی است که از این لحظه برنامه ریزی و مذاکرات برای انتخاب سرمربی جدید آغاز خواهد شد که پس از نهایی شدن، به اطلاع اصحاب محترم رسانه و هواداران گرامی خواهد رسید.

 

کریمی: امشب با ۲ مربی خارجی مذاکره می‌کنم/ اجازه نمی‌دهم اتفاقات سال گذشته تکرار شود

بعد از نامه انصراف ریکاردو ساپینتو و انتشار آن در اینستاگرام باشگاه استقلال، حجت کریمی در گفت‌وگویی با ورزش سه از آغاز مذاکره با گزینه‌های سرمربیگری این باشگاه پرده برداشت.

 

او می‌گوید: صحبت‌های زیادی درباره مذاکره من با گزینه‌های سرمربیگری استقلال به خصوص گزینه‌های داخلی مطرح شده که با احترام به همگی این افراد، این مسئله حقیقت ندارد.

 

وی ادامه داد: بنده طبق قول قبلی منتظر آقای ساپینتو بودم و حالا که ایشان در روز چهارشنبه از ادامه کار انصراف دادند دست ما باز است تا به سرعت برای انتخاب یک مربی مناسب برای استقلال به توافق برسیم.

 

وقتی از کریمی درباره انتخاب گزینه و سرمربی داخل یا خارجی سوال می‌کنیم او اینطور پاسخ داد: مسئله ما داخلی یا خارجی بودن نیست بلکه «کیفیت» و «برنامه کاری» او برای هدایت استقلال تاثیرگذار است و ضمن اینکه این فرد هم باید ویژگی‌های مدنظر ما را داشته باشد.

 

کریمی در ادامه گفت: هنوز با هیئت مدیره در این خصوص به جمع‌بندی نرسیدیم اما شاید با انجام مصاحبه‌های کاری با گزینه‌های داخلی در اینباره به جمع‌بندی برسیم. در این بین اگر گزینه خارجی مناسبی هم باشد به همین طریق برای هدایت فصل آینده استقلال، بهترین فرد را از بین بهترین‌ها (چه داخلی و چه خارجی) انتخاب خواهیم کرد.

 

کریمی تاکید می‌کند با هیچ یک از اسامی مطرح شده مذاکره‌ای انجام نشده، چرا که به احترام حضور یک ساله ریکاردو ساپینتو اول قرار بوده تکلیف او و ادامه کارش در ایران مشخص شود و با توجه به اینکه تیم در فصل گذشته در اختیار این مربی پرتغالی بوده، باشگاه استقلال مناسب می‌دیده در صورت توافق با شرایطی که قبلا درباره آن مذاکره شده بود و در قرارداد فصل گذشته درج شده بود، این مربی کارش را در استقلال ادامه دهد. با این حال با پست اینستاگرامی ساپینتو نیز مشخص است که او انتظار پیشنهاد مالی بالاتری را داشته که این مسئله مدنظر حجت کریمی و دیگر اعضای هیئت مدیره نبوده است.

 

کریمی می‌گوید قطعا با آرامش و در نظر گرفتن تمام جوانب یک تیم خوب را برای فصل آینده خواهیم بست و استقلال با شرایطی که هوادار مدنظر دارد در رقابت‌های فصل آینده شرکت خواهد کرد. به گفته او نظرات مختلفی درباره سرمربی فصل آینده استقلال وجود دارد اما باید یک نگاه کارشناسی بهترین را برای استقلال انتخاب کند.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------