آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

نماینده مالک جدید استقلال در هیات مدیره مشخص شد

نماینده تام الاختیار هلدینگ در جلسات هیات مدیره باشگاه استقلال مشخص شد. به گزارش ایسنا، اولین جلسه هیات‌مدیره استقلال ایران…

«امیر حسین فتحی» مدیرعامل باشگاه استقلال شد



اخبار,اخبار ورزشی,امیرحسین فتحی

فتحی به عنوان مدیر عامل جدید باشگاه استقلال انتخاب شد.

به گزارش باشگاه خبرنگاران، با توجه به بحث تغییرات و استعفای افتخاری از مدیر عاملی باشگاه استقلال، در همین راستا اعضای هیئت مدیره امروز جلسه ای را تشکیل دادند و در این مدیر عامل جدید این باشگاه هم انتخاب شد.

 

امیر حسین فتحی به عنوان مدیر عامل جدید جانشین افتخاری شد و در ادامه راه ریاست باشگاه استقلال را عهده دار خواهد بود.

 

رئيس هيئت مديره استقلال انتخاب شد

ملكى به عنوان رئيس هيئت مديره باشگاه استقلال منصوب شد.

 

===

 

امیرحسین فتحی عضو تازه وارد هیات مدیره استقلال شنبه به عنوان سرپرست جدید استقلال معرفی خواهد شد. فتحی از مدیران بازنشسته شهرداری بوده و رابطه نزدیکی با افتخاری مدیرعامل مستعفی استقلال و سلطانی فر وزیر ورزش دارد و از همین رو با پیشنهاد افتخاری و موافقت وزیر به هیات مدیره آبی ها راه یافت.

 

نکته جالب اینکه فتحی اخیرا با حکم حسن کریمی مدیرعامل جدید شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی بعنوان معاون این شرکت انتخاب شد و بعد از آن به عضویت هیات مدیره استقلال در آمد. وی در اولین اظهارنظر خود پس از انتخاب بعنوان عضو پنجم هیات مدیره علت اصلی انتخابش را حل و فصل مشکلات مالی این باشگاه دانست.

 

فتحی چندی پیش جایگزین دکتر قریب در هیات مدیره باشگاه استقلال شد. در سابقه مدیریتی آقای فتحی، ۵۴ ساله، معاونت حقوقی و بین الملل باشگاه استقلال، ریاست کمیته انضباطی، کمیته حل اختلاف و کمیته استیناف فدراسیون فوتبال، مدیرعاملی باشگاههای فرهنگی – ورزشی بهمن و عقاب و ریاست هیات مدیره باشگاه برق تهران، عضو هیات مدیره، قائم مقام و معاونت اداری و مالی شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، دبیر کمیته فنی فدراسیون فوتبال و معاونت حقوقی و بین الملل اتحادیه فوتبال باشگاههای ایران دیده می شود.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------