پورغلامی: ویتنام نمی‌تواند مشکلی ایجاد کند/ به کی‌روش اعتقاد دارم



اخبار,اخبار ورزشی,پورغلامی

پیشکسوت فوتبال ایران می‌گوید عیار اصلی تیم‌های شرکت کننده در مسابقات جام ملت‌های آسیا در دور دوم مشخص می‌شود.

فرهاد پورغلامی پیشکسوت فوتبال ایران در گفت‌وگو با ایسنا، درباره شرایط تیم ملی ایران بعد از بازی با یمن و این که آیا ایران توانسته تغییر تاکتیک بدهد، گفت:‌ من قبل از شروع بازی‌ها گفتم خط حمله تیم ما در شرایط خوبی است. تیم ما لژیونرهای خوبی دارد و می‌توانیم از این پتانسیل استفاده کنیم و هجومی‌تر بازی کنیم. همین اتفاق هم افتاد و چیزی که اهمیت داشت سرعت بازی در یک سوم دفاعی حریف بود. در آنجا با سرعت بازی‌مان توانستیم دفاع تیم حریف را بهم بزنیم و در عمق و هم از طریق سانترها به گل برسیم. ما بازی بسیار خوبی انجام دادیم. اشکان دژاگه بازی خوبی ارائه داد و میانه زمین را به خوبی مدیریت کرد. بازی هجومی ایران اتفاقی نبوده و روی آن کار شده است. ان‌شاءالله در بازی‌ها بعد هم به همین شکل باشد.

 

او در مورد حواشی پیرامون تیم ملی فوتبال ایران گفت: یک مقدار خود کی‌روش این حواشی را دامن می‌زند. مگر باید همیشه جواب منتقدان را داد؟ یک موقع‌هایی باید آدم باید روی کار خودش تمرکز کند. من بارها در مصاحبه‌های آقای کی‌روش قبل بازی با یمن شنیدم که می‌گفتند تمام تمرکز ما روی همین بازی است. پس بهتر است تمرکز ما هم روی تیم ملی باشد. منتقد هم بالاخره وجود دارد و شما نمی‌توانید آن‌ها را نفی کنید. ما باید روی کار خودمان تمرکز کنیم.

 

پورغلامی ادامه داد: از خصوصیات آقای کی‌روش است که به سمت این مسائل می‌روند و خودشان هم یک بار گفتند اگر کسی در خانه من را بزند، من عقب نشینی نمی‌کنم.

 

این پیشکسوت در مورد مدعیان این دوره جام ملت‌های آسیا، اظهار کرد: یکی از چیزهایی که برای ما اتفاق افتاد این بود که توانستیم دو روز بازی تیم‌های دیگر را ببینیم. این به ما کمک کرد به تیم ما که اگر در فوتبال تمرکز نداشته باشی چه اتفاقاتی می‌تواند بیفتد. این مساله بازیکنان را آگاه‌تر کرد که بتوانند تمرکز بیشتری بگیرند و هیچ تیمی را دست کم نگیرند. دور دوم این رقابت‌ها عیار اصلی تیم‌ها را مشخص می‌کند. در دور اول اتفاقات پیش آمده به وقوع پیوست اما ارزش اصلی تیم‌ها در دور دوم مشخص می‌شود. چون همه یک بازی کردند و شناخت کافی نسبت به هم پیدا کرده‌اند.

 

فرهاد پورغلامی درباره بازی ایران در دور دوم برابر ویتنام خاطرنشان کرد:‌ این بازی نمی‌تواند برای ما مشکلی ایجاد کند. این تیم برابر عراق خوب بازی کرد اما اگر ما بخواهیم به قهرمانی فکر کنیم نباید این تیم‌ها برای ما مشکلی ایجاد کند. البته ما نباید این تیم‌ها را دست کم بگیریم ولی اگر ما با سرعتی که در بازی قبل بازی کردیم و جابجایی‌هایی که  داشتیم، مشکلی در این بازی نخوانیم داشت. آقای کی‌روش هم کارش را بلد است و می‌داند چطور تیمش را آماده کند. ۹۹ درصد تمرکز مساوی باخت است. باید با ۱۰۰ درصد تمرکز وارد میدان شویم. نتیجه این بازی بستگی به این دارد که کی‌روش تیمش را برای این بازی متمرکز کرده است.

 

او در پایان گفت: من به کار کی‌روش اعتقاد دارم. ایشان ۸ سال است که در ایران حضور دارد و کاملا به فوتبال و بازیکنان ما مسلط است.


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------