آخرین اخبار ورزشی

استایل جدیدکریستیانو رونالدو ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

رونالدو ریش گذاشت ؛ چهره ابرستاره فوتبال جذاب‌تر شد | تصاویر

بعد از اینکه لیونل مسی استایل ظاهری خود را عوض کرد و ریش گذاشت، بسیاری از کاربران به این فکر فرو رفتند که اگر رقیب دیرینه او…

سناریویی تازه در مورد جدایی رازآلود زیدان



اخبار,اخبار ورزشی,زیدان

«رومن کالدرون» رئیس اسبق باشگاه رئال مادرید، سناریوی تازه ای را از دلایل جدایی «زین الدین زیدان» سرمربی موفق و پیشین این تیم مطرح کرد.

به گزارش ایرنا، روزنامه آ. اس اسپانیا روز یکشنبه نوشت: «رومن کالدرون» رئیس اسبق باشگاه رئال مادرید مدعی شد که «زین الدین زیدان» سرمربی پیشین این تیم به جای فروش «کریستیانو رونالدو» قصد داشته تا «گرت بیل» را بفروشد، موضوعی که هیات مدیره خلاف آن را انجام دادند.

 

تصمیم زیدان برای جدایی از جمع کهکشانی ها در پایان فصل گذشته و پس از فتح سومین قهرمانی پیاپی در لیگ قهرمانان اروپا، بسیاری را در بهت فرو برد.

 

چند هفته بعد رونالدو در تصمیم غافلگیر کننده ای دیگر، با قراردادی به ارزش 100 میلیون یورو به یوونتوس نقل مکان کرد و ظاهرا این 2 اتفاق رابطه ای با یکدیگر داشته اند.

 

کالدرون در این باره اظهار داشت: زیدان بر نگه داشتن رونالدو و فروش بیل پافشاری داشت؛ در عوض پرز (فلورنتینو/رئیس کنونی باشگاه) خلاف نظر او را انجام داد.

 

وی ادامه داد: در واقع زیدان می خواست زمانی که پای خرید و فروش بازیکن به میان می آید، خودش تصمیم گیرنده نهایی باشد اما نظراتش نادیده گرفته شد و او در نهایت تصمیم به جدایی گرفت؛ تصمیم زیدان درست بود.

 

در این بین، گزارش های پراکنده پس از اخراج «خوزه مورینیو» از اولدترافورد حاکی از مذاکرات پشت پرده مقامات منچستر یونایتد با زیدان بود؛ اما پس از انتصاب «اوله گانر سولسشر» بازیکن اسبق این تیم به سمت سرمربی موقت یونایتدها، گمانه زنی ها در رابطه با کوچ مرد فرانسوی به انگلیس فروکش کرده است اما با وجود اینکه شیاطین سرخ تحت هدایت مرد نروژی کاملا متحول شده اند اما اخبار پیرامون اولدترافورد از جستجوی باشگاه لیگ برتری برای یافتن گزینه ای قابل اعتماد روی صندلی داغ این تیم حکایت دارد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------