رای کمیته انضباطی فدراسیون هندبال برای دیدار جنجالی اعلام شد



اخبار,اخبار ورزشی,هندبال

کمیته انضباطی فدراسیون هندبال رای دیدار تیم‌های فرازبام دهدشت و زاگرس اسلام آباد را اعلام کرد.

به گزارش مهر، به دنبال حواشی بوجود آمده در دیدار جنجالی بین دو تیم زاگرس اسلام آباد غرب و فرازبام دهدشت کمیته انضباطی فدراسیون هندبال عصر امروز دوشنبه ۲۹ بهمن ماه تشکیل جلسه داد.

 

کمیته انضباطی بعد از بررسی پرونده و گزارش ناظران بازی فرازبام خائیز دهدشت و زاگرس اسلام آباد و همچنین عدم حضور دو تیم لیگ برتری در دیدارهای هفته چهاردهم لیگ، رای خود را صادر کرد که به شرح زیر می باشد:

 

۱- با توجه به احراز تخلف باشگاه فرازبام خائیز دهدشت در عدم جلوگیری از ورود تماشاگران خاطی به زمین مسابقه به ۵ جلسه محرومیت ( ۳ جلسه قطعی و ۲ جلسه تعلیقی با طول دوره تعلیق یکسال) و همچنین به پرداخت مبلغ یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد.

 

۲- تیم زاگرس اسلام آباد به علت عدم مدیریت صحیح بازیکنان تیم در انتهای بازی به پرداخت مبلغ یکصد میلیون ریال جریمه نقدی محکوم گردید و همچنین مقرر گردید تعدادی از بازیکنان آن تیم جهت پاسخ به پاره ای از سوالات در جلسه آتی کمیته انضباطی حضور بهم رسانند.

 

۳- تیم نفت و گاز گچساران به علت عدم حضور در مسابقه هفته چهاردهم مقابل تیم مس کرمان به پرداخت مبلغ پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم گردید و نتیجه دیدار مطابق آیین نامه مسابقات ۱۰ بر صفر به نفع مس کرمان اعلام گردید.

 

۴- تیم سربداران سبزوار به علت عدم حضور در مسابقه هفته چهاردهم مقابل تیم فرازبام خائیز دهدشت به پرداخت مبلغ پنجاه میلیون ریال جریمه نقدی محکوم گردید و نتیجه دیدار مطابق آیین نامه مسابقات ۱۰ بر صفر به نفع فرازبام خائیز دهدشت اعلام گردید.

 

کمیته انضباطی با توجه به رفتار جوانمردانه و اخلاق مدار ۳ تن از بازیکنان باشگاه فرازبام خائیز دهدشت جهت جلوگیری از درگیری بیشتر، نامبردگان را مورد تشویق قرار داد.

 

کمیته انضباطی فدراسیون با توجه به ضعف گزارش ارائه شده توسط ناظر داوری و نماینده فدراسیون در درج وقایع تلخ اتفاق افتاده در پایان مسابقه تیمهای فرازبام خائیز دهدشت و زاگرس اسلام آباد غیر مستند و غیر مستدل تلقی نموده، لذا مقرر گردید سرپرست فدراسیون تا اطلاع ثانوی و تعیین تکلیف این نحوه نظارت از حضور نامبردگان در مسابقات فدراسیون جلوگیری نماید.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------