آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

خبر بد برای پرسپولیس | کاپیتان بازی‌های مهم را از دست داد

هافبک تیم فوتبال پرسپولیس به دلیل آسیب دیدگی نمی تواند تیمش را در دو بازی آینده همراهی کند. به گزارش مهر دیدار تیم‌های…

«لبرون جیمز» بازیگر انیمشن هرج و مرج فضایی ٢ شد



اخبار,اخبار ورزشی,لبرون جیمز

رقابت های امروز (جمعه) لیگ بسکتبال NBA تحت تاثیر انتخاب لبرون جیمز برای نقش آفرینی در انیمیشن معروف هرج و مرج فضایی ٢ بود. او به جای مایکل جردن افسانه ای در این نقش بازی خواهد کرد.

به گزارش ایرنا، وقابت های لیگ بسکتبال حرفه ای آمریکا بامداد امروز دوباره از سر گرفته شد و 6 مسابقه برگزار شد. در حساس ترین مسابقه امروز نیز لس آنجلس لیکرز در تقابل با هیوستون راکتز موفق بود و توانست با کسب سی امین برد خود در کورس رسیدن به پلی آف باقی بماند.

 

لیکرز در این دیدار با درخشش لبرون جیمز توانست ١١١ بر ١٠٦ به برتری برسد. هیوستون در این مسابقه با درخشش جیمز هاردن و کریس پائول شروع خوبی داشت و تا آستانه برد هم رفت اما لیکرز با درخشش ستاره اش به بازی برگشت و برد. لبرون جیمز در این دیدار ٢٩ امتیاز، ١١ ریباند و ٦ پاس منجربه گل داشت. در کنارش برندون اینگرام هم با ٢٧ امتیاز و ١٣ ریباند دیگر بازیکن موثر لیکرز بود.

 

در طرف مقابل میدان جیمز هاردن ٣٠ امتیاز، ٥ ریباند و ٦ پاس منجربه گل داشت اما نتوانست از شکست تیمش جلوگیری کند. رقابت دو تیم در ثانیه های پایانی بسیار نزدیک بود تا جایی که یک سوت داور باعث شد سرمربی هیوستون به شدت اعتراض کند. او زمانی که هاردن و پائول را به دلیل شش خطا شدن از دست داد اعتراض های زیادی به قضاوت داور مسابقه داشت. با این حال جیمز هاردن قبل از خروج از زمین مسابقه ٣٠ امتیازش را کسب کرده بود تا رکورد حداقل ٣٠ امتیاز در هر بازی اش را حفظ کند.

 

در دیگر مسابقه گلدن استیت مدافع عنوان قهرمانی با نتیجه نزدیک ١٢٥ بر ١٢٣ ساکرامنتو را شکست داد. گلدن استیت در این دیدار با درخشش استفان کری از پس حریفش برآمد. این بازیکن ٣٦ امتیاز، ٦ ریباند و ٧ پاس منجر به گل داشت. در کنار او کوین دورانت با ٢٨ امتیاز، ٩ ریباند و ٧ بلاک شات برای گلدن استیت درخشید. 

 

میلواکی هم دیگر تیم برنده بود و با نتیجه ای نزدیک بوستون را مغلوب کرد. میلواکی در این مسابقه با درخشش جیانیس آنتتوکنمپو ٩٨ بر ٩٧ بوستون را برد. جیانیس در این مسابقه ٣٠ امتیاز، ١٣ ریباند و ٦ پاس منجر به گل داشت. 

 

در دیگر دیدارهای برگزار شده فیلادلفیا ١٠٦ بر ١٠٢ میامی هیت را شکست داد، کلیولند ١١١ بر ٩٨ فینیکس را برد و بروکلین ١١٣ بر ٩٩ برابر پورتلند تن به شکست داد. 

 

دیدارهای امروز لیگ بسکتبال هم تحت تاثیر اخبار جالب توجهی بود که یکی از آنها شروع ساخت انیمیشن هرج و مرج فضایی ٢ با بازی لبرون جیمز است. این انیمیشن قبلا در سال ١٩٩٦ با بازی مایکل جردن ساخته شده بود و مورد استقبال شدید مردم هم قرار گرفت و حالا قرار است با بازی ستاره این روزهای NBA ساخته شود. این فیلم قرار است ١٦ جولای ٢٠٢١ اکران شود و امروز اولین پوستر آن منتشر شده است. 

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------