صعود سایپا به نیمه نهایی با حذف پیکان/ ویدئو چک نیازمند تایید داور



اخبار,اخبار ورزشی,لیگ برتر والیبال

تیم والیبال سایپا با حذف پیکان جواز حضور در نیمه نهایی لیگ برتر را به دست آورد.

به گزارش مهر، در آخرین بازی مرحله اول پلی آف لیگ برتر والیبال دو تیم سایپا و پیکان امروز برای تعیین چهارمین تیم صعود کننده به نیمه نهایی رو در روی هم قرار گرفتند.

 

هر دو تیم یک پیروزی مقابل هم به دست آورده بودند و امروز برای پیروزی دوم تلاش کردند.

 

در ست نخست بازی در حالیکه دو تیم در امتیازات برابر پیش رفتند در اواخر ست به دلیل اشتباهات تیم پیکان بازی با نتیجه ۲۵ بر ۱۹ به سود سایپا به پایان رسید.

 

در ست دوم اشتباهات پیاپی تیم سایپا کار دست این تیم داد و پیکان اختلاف امتیازش را زیاد کرد تا در ادامه با خیالی آسوده ست دوم را به پایان و کار را در ست شماری به تساوی بکشاند. در ست سوم نیز هر دو تیم امتیازات زیادی در زدن سرویس از دست دادند و تمرکز لازم را نداشتند در نهایت این ست نیز به سود پیکان به پایان رسید. در ست چهارم پیکان در حالیکه پیش بود اما در امتیازهای پایانی مرتکب اشتباهات فردی شد و سایپا از موقعیت استفاده و به بازی برگشت تا نتیجه ست چهارم را به سود خود به پایان برسانند. در ست پنجم نارنجی پوشان سایپا از ابتدا اختلاف امتیاز را ایجاد و با در دست گرفتن بازی برنده ست پنجم و بازی شدند.

 

 

نتایج ست شماری:

٭ست نخست: ۲۵بر ۱۹ به سود سایپا

٭ ست دوم: ۲۵ بر ۱۹ به سود پیکان

٭ ست سوم: ۲۵بر ۱۹به سود پیکان

٭ ست چهارم: ۲۵ بر ۲۲ به سود سایپا

ست پنجم: ۱۵ بر ۱۰ به سود سایپا

 

به این ترتیب تیم پیکان که در پایان دور برگشت مسابقات، رده دوم جدول رده بندی را در اختیار داشت و راهی  پلی اف شده بود با شکست مقابل سایپا از دور مسابقات کنار رفت. تیم سایپا نیز که به عنوان تیم هفتم وارد پلی آف شده بود موفق شد با حذف پیکان به همراه تیم های شهرداری ورامین، کاله مازندران و پیام مشهد که هرکدام با کسب ۲ پیروزی مقابل حریفان جواز حضور در پلی آف را به دست آورده بودند راهی دور بعد شود.

 

حواشی:

٭ پس از حواشی به وجود آمده درباره وضوح و کیفیت صحنه های بازبینی شده در مسابقات والیبال با تصمیم سرپرستان دو تیم سایپا و پیکان، صحنه های ویدئو چک در این بازی ابتدا توسط داور ویدئو چک تایید و سپس بر روی مانتیور سالن نمایش داده شد! استفاده از ویدئو چک هزینه پنج میلیون تومانی رابرای تیم درخواست کننده برای استفاده از این وسیله در بازی به همراه دارد.

 

٭ ایگور کولاکویچ، سرمربی تیم ملی والیبال به همراه امیر خوش خبر در سالن حاضر و دیدار دو تیم پیکان و سایپا را از نزدیک تماشا کرد.

 

٭ بهروز عطایی، سرمربی تیم والیبال کاله مازندران نیز که با شکست تیم خاتم اردکان جواز حضور در نیمه نهایی کسب کرده بود امروز تماشاگر بازی دو تیم بود چراکه برنده این دیدار حریف کاله در نیمه نهایی است.


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------