بازگشت پتروشیمی به صدر لیگ بسکتبال/ شکست شیمیدر مقابل گرگانی‌ها



اخبار,اخبار ورزشی,لیگ بسکتبال

تیم پتروشیمی بندر امام با پیروزی مقابل ذوب‌آهن و شکست شیمیدر برابر شهرداری گرگان، بار دیگر صدر جدول را از آن خود کرد.

به گزارش ایسنا، با به پایان رسیدن مسابقات پنجره ششم انتخابی جام جهانی ۲۰۱۹ چین، رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال مردان کشور از ساعت ۱۶ امروز (پنج شنبه) ۹ اسفند ماه ۱۳۹۷ با برگزاری چهار بازی هفته پانزدهم پیگیری شد که در پایان، تیم‌های پتروشیمی بندر امام، آویژه صنعت مشهد، شهرداری گرگان و پالایش نفت آبادان مقابل رقبای خود به برتری رسیدند.

 

در نخستین بازی هفته پانزدهم، تیم پتروشیمی بندر امام در شهرک بعثت بندر امام میزبان حریف اصفهانی خود ذوب‌آهن بود که در پایان تیم پتروشیمی با نتیجه ۸۱-۷۶ پیروز این بازی شد تا با توجه به شکست شیمیدر، بار دیگر صدر جدول لیگ را از آن خود کند. نتایج چهار کوارتر این بازی به شرح زیر است:

 

کوارتر اول: ۱۲-۲۴ ذوب‌آهن

کوارتر دوم: ۲۷-۲۶ پتروشیمی

کوارتر سوم: ۲۴-۱۴ پتروشیمی

کوارتر چهارم: ۱۳-۱۸ ذوب‌آهن

 

بهنام یخچالی گارد ملی‌پوش تیم پتروشیمی بند امام با کسب ۲۳ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن زمین شد و ایمان زندی هم با ۲۱ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن ذوب‌آهن بود.

 

در بازی دوم این هفته نیز تیم آویژه صنعت مشهد میزبان تیم نیروی زمینی ارتش بود که این بازی با نتیجه ۷۹-۶۹ به سود تیم میزبان تمام شد. نتایج چهار کوارتر این بازی به شرح زیر است:

 

کوارتر اول: ۲۳-۱۵ آویژه صنعت

کوارتر دوم: ۲۰-۱۵ آویژه صنعت

کوارتر سوم: ۱۹-۱۹ مساوی

کوارتر چهارم: ۱۷-۲۰ نیرو زمینی

 

علیرضا مرتضوی از تیم نیرو زمینی تهران با کسب ۲۵ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن بازی شد و علی الله‌وردی با ۱۶ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن تیم آویژه صنعت مشهد شد.

 

اما در سومین بازی هفته پانزدهم نیز تیم شهرداری گرگان میزبان تیم صدر جدولی شیمیدر تهران بود که با درخشش بازیکن آمریکایی خود "پری پتی"، با حساب ۶۹-۵۸ حریف قدرتمند خود را شکست داد. نتایج چهار کوارتر این بازی به شرح زیر است:

 

کوارتر اول: ۱۹-۱۳ شهرداری گرگان

کوارتر دوم: ۱۱-۲۰ شیمیدر تهران

کوارتر سوم :۲۰-۱۳ شهرداری گرگان

کوارتر چهارم: ۱۹-۱۲ شهرداری گرگان

 

"پری پتی" گارد آمریکایی تیم شهرداری گرگان با کسب ۳۰ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن بازی شد و محمد جمشیدی هم با ۲۲ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن شیمیدر تهران شد.

 

در آخرین بازی امروز نیز دو تیم پالایش نفت آبادان و رعد پدافند هوایی دزفول در آبادان مقابل یکدیگر قرار گرفتند که این بازی با حساب ۷۵-۴۹ به سود نفتی‌ها پایان یافت. نتایج چهار کوارتر این بازی به شرح زیر است:

 

کوارتر اول: ۱۷-۱۴ نفت

کوارتر دوم: ۲۹-۱۶ نفت

کوارتر سوم: ۱۴-۸ نفت

کوارتر چهارم: ۱۵-۱۱ نفت

 

به این ترتیب محمد حسن‌زاده با کسب ۲۲ امتیاز، امتیازآورترین بازیکن زمین شد و در تیم پدافند هم با ۹ امتیاز، ایمان اسدیان امتیازآورترین بازیکن تیمش شد.

 

نتایج کلی هفته پانزدهم لیگ‌برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور مردان، به قرار زیر است:

پتروشیمی بندر امام ۸۱ – ۷۶ ذوب‌آهن اصفهان

آویژه صنعت مشهد ۷۹ – ۶۹ نیرو زمینی ارتش

شهرداری گرگان ۶۹ – ۵۸ شیمیدر تهران

پالایش نفت آبادان ۷۵ – ۴۹ رعد پدافند هوایی دزفول

 

طبق قرعه کشی سازمان لیگ نیز تیم پگاه ایران در این هفته با قرعه استراحت روبرو بود و بازی نکرد. هفته شانزدهم لیگ‌برتر بسکتبال مردان ایران هم روز دوشنبه ۱۳ اسفند ماه پیگیری می‌شود.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------