لیگ کاراته وان اتریش| پورشیب و عسگری به مدال برنز رسیدند



اخبار,اخبار ورزشی,لیگ کاراته وان اتریش

دیدار رده‌بندی لیگ جهانی اتریش امروز (یکشنبه) برگزار شد و نمایندگان کشورمان در اوزان ۷۵-و ۸۴- کیلوگرم بر سکوی سوم ایستادند.

به گزارش تسنیم به نقل از سایت فدراسیون کاراته، در روز پایانی لیگ جهانی سری «آ» اتریش و در دیدار رده بندی وزن منهای 75- کیلوگرم بهمن عسگری و در وزن 84- کیلوگرم ذبیح اله پورشیب به مدال برنز اوزان خود رسیدند، اما سامان حیدری نتوانست بر حریف آلمانی اش غلبه کند و دستش از مدال خالی ماند.

 

در رقابت‌های امروز و در وزن 75- کیلوگرم، بهمن عسگری که در مبارزه پنجم مقابل احمدمحی الشرابی از ایتالیا پس از تساوی 3 - 3  با قانون سنشو نتیجه را به این حریف ایتالیایی واگذار کرده بود، در جدول شانس مجدد به میدان رفت و ابتدا بیباریس ژانگیر از قزاقستان را یک بر صفر برد و در دیدار رده بندی مقابل استانیسلاو هورنا اوکراینی 3 بر 2 پیروز شد و مدال برنز را بر گردن آویخت.

 

او در مبارزات روز گذشته ابتدا 8 بر صفر از سد دیمیتار ایلیوسکی از مقدونیه گذشت، در ادامه 9 بر یک آندره آ اورتنزی از ایتالیا را برد. در سومین مبارزه عسگری یک برصفر کریل کوزنتکوف از روسیه را مغلوب کرد، سپس یک بر صفر آلان مالدونادو نماینده گواتمالا را از پیش رو برداشت.

 

در وزن 84- کیلوگرم، ذبیح اله پورشیب که در نیمه نهایی 4 بر یک نتیجه را به اوگور آکتاش ترکیه‌ای واگذار کرده بود در دیدار رده بندی به مصاف دانیل گئورگی از مجارستان رفت و روی تاتامی می‌رود.

 

ابتدا با نتیجه یک بر صفر از سدآیدین واتریچ از بوسنی و هرزگوین گذشت. در ادامه 3 بر صفر ابراهیما ام بایه از فرانسه را مغلوب کرد. سپس 3 بر 2 مقابل آلوین کاراگی از کوزووو برنده شد.

 

پورشیب در چهارمین دیدار 3 بر صفر از سد پابلو آرناس از اسپانیا گذشت. سپس 4 بر یک تیموتی پترسن از هلند را شکست داد و به نیمه نهایی رسید. او در نیمه نهایی دانیل گئورگی از مجارستان را پس از تساوی یک- یک با‌ قانون سنشو برد و به مدال برنز رسید.

 

در وزن 84+ کیلوگرم نیز، سامان حیدری در رقابت‌های روز گذشته ابتدا مقابل نوبین جمعه از هند به برتری 7 بر صفر رسید. سپس ادین ساریچ از بوسنی و هرزگوین را 2 بر صفر شکست داد. در ادامه موفق شد مقابل آبیلای تولتای از قزاقستان پس از تساوی 2 بر 2 با استفاده از قانون سنشو برنده تاتامی شود. در مبارزه چهارم 10 بر 4 نتیجه را به آسیمان قربانلی آذربایجانی واگذار کرد و به جدول شانس مجدد رفت.

 

او در این گروه ابتدا به مصاف دنیلسون جاکوئت از فرانسه رفت و 4 بر یک به برتری رسید. در دومین مبارزه هم با توجه به حاضر نشدن حریف اکوادوری برنده میدان لقب گرفت تا به دیدار رده بندی راه یابد.

 

حیدری در دیدار رده بندی مقابل جاناتان هورنه آلمانی دارنده عنوان قهرمانی جهان در سال 2018 ،3 بر صفر نتیجه را واگذار کرد و نتوانست به مدال برسد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------