کارشناسی داوری استقلال و العین - السد و پرسپولیس



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار استقلال و العین

حیدر سلیمانی معتقد است داور دیدار استقلال و العین در دو صحنه به ضرر آبی‌ها سوت زده است.

حیدر سلیمانی کارشناس داوری در گفت‌و گو با ایسنا، درباره قضاوت داور دیدار استقلال و العین گفت: داور عمانی قضاوت خوبی را به نمایش نگذاشت و همانطور که پیش بینی می‌شد در صحنه‌های حساس عملکرد ضعیفی داشت.

 

وی ادامه داد: دقیقه ١٨ اخطار به فرشید باقری صحیح بود چون موقعیت حمله العین را سلب کرد. ۶ دقیقه بعد داخل محوطه جریمه العین روی پژمان منتظری خطا شد و داور باید اعلام پنالتی می‌کرد. مدافع العین بجای ضربه به توپ به کشاله ران منتظری ضربه زد. همچنین در دقیقه ٥٠ آفساید مهاجم العین به درستی اعلام شد. کمک داور دوم در اعلام آفساید مهاجم استقلال اشتباه کرد و یک موقعیت حمله را از استقلال سلب کرد.

 

حیدر سلیمانی اضافه کرد: دقیقه ٢+٩٠ گل استقلال در وضعیت سالم به ثمر رسید و کمک داور دوم تصمیم اشتباهی گرفت و دانشگر زننده گل در آفساید نبود و پژمان منتظری در آفساید بود که کمک داور نتوانست زننده گل را تشخیص دهد. به این ترتیب گل استقلال صحیح بود.

 

کارشناسی داوری دیدار پرسپولیس و السد

اخبار,اخبار ورزشی,دیدار السد و پرسپولیس

ابراهیم میرزابیگی کارشناس داوری در گفت‌و گو با ایسنا، درباره قضاوت داور کره‌ای در دیدار پرسپولیس و السد اظهار کرد: علی رغم تجربه بالای این داور، به هیچ وجه قضاوت خوبی را از او ندیدیم و اشتباهات زیادی را در این دیدار داشت.

 

وی ادامه داد: گل درست السد در اواخر نیمه اول توسط کمک داور اول به اشتباه آفساید اعلام شد. کمک داور دوم هم در صحنه گل پایان بازی السد مقصر بود زیرا بونجاح در موقعیت آفساید قرار داشت و گل تیم قطری سالم نبود. به عبارت دیگر گل اول السد سالم بود که به اشتباه آفساید اعلام شد و گل دوم این تیم آفساید بود که به اشتباه سالم اعلام شد.

 

همچنین داور این مسابقه می‌توانست در دو صحنه به مهاجم السد کارت زرد نشان دهد و گلزن السد را از زمین اخراج کند. این داور کره‌ای دو پنالتی واضح برای هر کدام از دو تیم را نگرفت و در نتیجه بازی کاملاً تأثیرگذار بود.

 

مظفری زاده: عملکرد تیم داوری پرسپولیس زیر سوال است  

سعید مظفری زاده می گوید تیم داوری دیدار دو تیم السد و پرسپولیس که بر عهده کیم دونگ جین بود، ضعیف و زیر سوال است.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------