صعود یاران جهانبخش به نیمه نهایی جام حذفی انگلیس



اخبار,اخبار ورزشی,تیم فوتبال برایتون

تیم فوتبال برایتون با شکست میلوال به مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی انگلیس صعود کرد.

به گزارش تسنیم، در چارچوب بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی مسابقات فوتبال جام حذفی انگلیس از ساعت 17:30 امروز (یکشنبه) برایتون لیگ برتری در خانه میلوال دسته اولی به میدان رفت که این بازی پس از اینکه در 90 دقیقه قانونی به تساوی 2-2 انجامید، در پایان ماراتن 120 دقیقه‌ای نیز این نتیجه تغییر نکرد تا بازی به ضربات پنالتی کشیده شود. در ضربات پنالتی هم  این شاگردان کریس هیوتون بودند که با نتیجه 5 بر 4 پیروز و به مرحله نیمه نهایی این رقابت‌ها راه یافتند.

 

در این دیدار که علیرضا جهانبخش از ابتدا در ترکیب برایتون بود و در دقیقه 67 جای خود را به سولی مارچ داد، این تیم لیگ برتری ابتدا دو بار دروازه‌اش در دقایق 70 و 79 به ترتیب توسط الکس پیرس و آیدن اوبرین باز شد، اما شاگردان کریس هیوتون با دو گل دیرهنگام یورگن لوکادیا (88) و سولی مارچ (5+90) از شکست فرار کردند و بازی را به وقت‌های اضافه و در نهایت به ضربات پنالتی کشاندند. در دقیقه 119 این بازی هم شِین فرگوسن از میلوال از زمین اخراج شد.

 

منچسترسیتی از شکست، پیروزی ساخت و صعود کرد/ منچستریونایتد حذف شد

 

پیش از این تیم‌های واتفورد، منچسترسیتی و ولورهمپتون با شکست رقبای خود به مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام حذفی انگلیس صعود کرده بودند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------