آخرین اخبار ورزشی

استایل جدیدکریستیانو رونالدو ,اخبار ورزشی ,خبرهای ورزشی

رونالدو ریش گذاشت ؛ چهره ابرستاره فوتبال جذاب‌تر شد | تصاویر

بعد از اینکه لیونل مسی استایل ظاهری خود را عوض کرد و ریش گذاشت، بسیاری از کاربران به این فکر فرو رفتند که اگر رقیب دیرینه او…

برانکو ایوانکوویچ: مردم ایران هموطنان سیل‌زده را فراموش نمی‌کنند



اخبار,اخبار ورزشی,برانکو ایوانکوویچ

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت که خود را با غم مردم ایران به خاطر آسیب‌های جانی و مالی ناشی از سیل، شریک می‌داند.

برانکو ایوانکوویچ در گفت‌وگو با تسنیم، ضمن اظهار تاسف بابت جان باختن تنی چند از ایرانیها در حادثه سیلهای اخیر گفت: واقعا هرگز فکر نمیکردم ابتدای سال را که همیشه برای مردم ایران نمادی از شادی و خوشبختی بود چنین ناراحت ببینم. همیشه گفتهام ایران وطن دوم من است و خودم را بخشی از مردمی میدانم که همیشه کنار هم ایستادهاند تا مشکلات را پشت سر بگذارند.

 

ایوانکوویچ افزود: بزرگترین بازی در فوتبال ایران و حتی آسیا بازی پرسپولیس و استقلال است که توجه همه را به خود جلب میکند. همیشه شور و نشاط زیادی برای این مسابقه داشتهایم اما حقیقت این است که به خاطر مردم سیلزده نمیتوانیم غمگین نباشیم؛ دردی که با هیچ زبانی نمیتوان آن را به تصویر کشید.

 

سرمربی پرسپولیس ضمن تاکید بر ادامه کمکهای مردمی به سیلزدگان اظهار کرد: هر حادثهای معمولا در روزهای ابتدایی توجه همه را جلب میکند اما برخی حوادث هرگز از ذهن پاک نمیشود. اینکه شما یکی از عزیزان خود را از دست بدهید جزئی از قوانین ناخواسته زندگی است اما برای آنکه از غم و اندوه آن بکاهیم باید همیشه به فرد آسیب دیده کمک کرد. حالا این بار چنین مشکلی برای سیلزدگان به وجود آمده است. فکر نمیکنم مشکل آنها با نگاه یک هفتهای رسانهها حل شود. سیلزدهها باید مورد حمایت قرار بگیرند. مردم مهربان ایران هم نباید فراموش کنند مشکلات زیادی برای کسانی که در این حادثه خانه و عزیزان خود را از دست دادهاند وجود دارد که به هیچ وجه بدون همراهی آنها حل آنها امکانپذیر نیست.

 

وی در پایان از هواداران پرسپولیس و تمام فوتبال دوستان اینگونه درخواست کرد: حالا باید تمام حمایتهای خود را برای کمک به سیلزدگان انجام دهیم. مردم ایران خیلی خوب میدانند برای بازگشت زندگی هموطنان سیلزده به شرایط عادی، باید کمکهایشان را قطع نکنند تا نشان دهند زندگی جریان دارد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------