آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

هاشمی‌نسب خطاب به میثاقی: در مورد باشگاه ما اظهار نظر نکنید!

مربی تیم فوتبال استقلال در نشست خبری قبل از بازی تیمش برابر شمس‌آذر خطاب به مجری یک برنامه تلویزیونی از او خواست که «درباره…

حاجیلو: آقایانی که برای قطبی نقشه کشیدند در مورد استقلال حرف می زنند/ اسماعیلی بدهکار هواداران شد



اخبار,اخبار ورزشی,حاجیلو

سرپرست تیم فوتبال استقلال گفت:آنها که خود سابقه درگیری و بازیکن سالاری دارند، نباید درباره تیم حرف بزنند.

اصغر حاجیلو در گفت و گو با فارس، در خصوص حواشی رخ داده بین بازیکنان  بعد از دربی گفت:٥٠ سال است در این فوتبال هستم، آن روز، روز استقلال نبود. بازیکن استقلال هم وقتی می بیند سر هواداراش پایین است عصبی می شود. این بچه ها غیرت دارند. من نمی خواهم همه چیز را باز کنم ولی واقعا بازیکنان استقلال تحت فشار بودند و شاید ناراحتی هایی هم از هم داشتند ولی الان مهم این است که همه کنار هم باشیم و به هم کمک کنیم.

 

وی در خصوص پنالتی که فرشید اسماعیلی از دست داد گفت: این بچه (اسماعیلی) دل صافی دارد، ولی اشتباه کرد. فرشید بازیکن خوبی است ولی به نظرم با اتفاقی که افتاد او به استقلال بدهکار شد. حالا اسماعیلی باید تلاش کند دل این مردم را به دست بیاورد. او نباید در آن صحنه پنالتی را به آن شکل می زد ولی باید به وی کمک کرد تا برگردد.

 

اصغر حاجیلو در ادامه گفت و گو با فارس ادامه داد: بچه ها همه تلاش خود را کردند و می خواستند برنده باشند اما این اتفاق رخ نداد و بعد از ٥٠ سال حضور در فوتبال، یکی از سخت ترین روزهای خود را سپری کردم. من نیز خیلی ناراحت هستم و کنار هواداران حضور دارم اما مطمئن هستم جبران می کنیم و با برد برابر سایپا دوباره به کورس قهرمانی باز می گردیم. هواداران باید از تیم پشتیبانی کنند و در کنار تیم خود باشند.

 

وی افزود: بنا بر دستور و تاکید مدیرعامل همه ارکان باشگاه وظیفه داریم که در مسیر موفقیت تیم و سیاست های آن حرکت کنیم. ما به بازیکنان اعتماد داریم و آنها سرمایه تیم هستند و نباید آن ها را تخریب کرد. در این سال ها هیچکس اندازه من برای این تیم دلسوزی نکرده و من عمر و جوانی خود را فقط در این تیم گذاشته ام و در اوج آمادگى و جوانى و بازیکن ملى علیرغم پیشنهادات وسوسه کننده فقط پیراهن مقدس آبى را پوشیدم. متاسفانه امروز افرادی ادعای استقلالی بودن دارند که برای پول آمدند و برای پول رفتند و از باشگاه به آسیا شکایت کردند تا استقلال را محروم کنند. آنها برای یک مشت دلار تیم را ترک کردند تا استقلال در آن فصل پنجم شود. آنها در حالی حرف از قهرمانی می زنند که فرهاد مجیدی مربی امروز ما کاپیتان آن تیم بود و مهدی رحمتی کاپیتان امروز استقلال بهترین بازیکن آن تیم لقب گرفت و نمایش درخشانی داشت.

 

وی تاکید کرد:ما نباید کینه های شخصی را بروز دهیم تا دل هواداران خون شود. آنها که خود سابقه درگیری و بازیکن سالاری دارند، نباید درباره تیم حرف بزنند. من در تیم ملی کنار افشین قطبی بودم و دیدم که چه کسانی جلسات مخفیانه علیه سرمربی و برای برکناری آن برگزار می کردند و در پیکان نیز این رفتارها را با مجید جلالی داشتند و در استقلال نیز با قلعه نویی مشکل داشتند. این افراد مگر شبانه از اردوی دبی تیم علی دایی اخراج نشدند که با وساطت برگشتند؟ یا همین اشخاص با عملکرد خوخواهانه و مافیایی خود باعث شدند تیم ملی در سه دوره جام ملتهای آسیا علیرغم استحقاق آن به فینال نرسد.

 

وی در پایان گفت:عده ای برای منافع خود حرف می زنند و متاسفانه به اسم هوادار و دفاع از هوادار به دنبال منفعت شخصی خود هستند.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------