اسپالتی: ایکاردی فردا بازی خواهد کرد



اخبار,اخبار ورزشی,اسپالتی

لوچانو اسپالتی، سرمربی تیم فوتبال اینتر اعلام کرد که مائورو ایکاردی در بازی فردا مقابل جنوا بازی خواهد کرد.

به گزارش تسنیم، لوچانو اسپالتی که شاگردانش فردا شب (چهارشنبه) در هفته سی‌ام سری A ایتالیا میهمان جنوا هستند، با حضور در کنفرانس خبری پیش از این بازی گفت: هر بازی اهمیت خاص خودش را دارد. شرایط جدول هم طوری است که تیم‌ها خیلی به هم نزدیک هستند، بنابراین نیاز به کسب نتایج لازم داریم. تیم خوب خوب تمرین کرده و فردا پیش از نبرد فنی باید به لحاظ فیزیکی بجنگیم. مائور هم به ترکیب تیم فراخوانده شده است.

 

سرمربی اینتر با اشاره به اینکه مهاجم آرژانتینی‌‌اش پس از دو ماه می‌تواند فردا اولین بازی‌اش را برای نراتزوری انجام دهد، صحبت‌های خود را اینطور ادامه داد: تلاش جوزپه ماروتا - مدیر اجرایی باشگاه اینتر- در گردهم آمدن طرفین خیلی تأثیرگذار بود. ما نشستی با هم داشتیم که در نهایت منجر به این شد که مائورو در جایگاه کمک به تیم قرار بگیرد. برای تیم ما، ایکاردی ارزشمندتر از مسی و رونالدو است.

 

وی تصریح کرد: ما با تمام قوا از همین جایگاه سومی که در آن قرار داریم، کارمان را از سرخواهیم گرفت که این اجازه را به ما می‌دهد تا برای رسیدن به اهداف‌مان تا پایان فصل بجنگیم. ایکاردی هم قادر است زمانی که در زمین حضور پیدا می‌کند تیم را به جلو سوق دهد. فشاری هم از بیرون برای بازگرداندن او به ترکیب تیم نبود، بلکه مائورو در چند جلسه تمرینی اخیر بدون اینکه پیامی در شبکه‌های اجتماعی منتشر کند، موفق شد جایگاهش در ترکیب تیم بازپس بگیرد.

 

اسپالتی صحبت‌هایش را اینطور ادامه داد: حالا همه ما برای اینتر تلاش می‌کنیم. باید در هر لحظه کنار اینتر باشیم. تا زمانی هم که من در این باشگاه باشم، کنار اینتر، باشگاه، هواداران و کمی خودم خواهم بود، نه‌تنها کنار یک بازیکن. ما حالا با مائورو قویتر هستیم و پروند اخیر مربوط به او از تمامی جنبه‌ها بسته شد. حالا ایکاردی باید تمرین کند و در مورد افراد دیگر صحبت نکند. او واکنش خوبی از خود نشان داد و فردا بازی خواهد کرد.

 

ایکاردی پس از گرفته شدن بازوبند کاپیتانی اینتر از وی در تاریخ 13 فوریه (24 بهمن) تاکنون بنا به دلیل آنچه مصدومیت زانو گفته شد، در هیچ یک از بازی‌ها برای اینتر به میدان نرفته است. این مهاجم آرژانتینی این هفته پس از نشستی که وکیلش با سران باشگاه اینتر داشت، پذیرفت تا به تمرینات نراتزوی بازگردد، اما لوچانو اسپالتی، سرمربی نراتزوری روی نام این بازیکن برای بازی یکشنبه شب مقابل لاتزیو از هفته بیست‌ونهم سری A ایتالیا خط قرمز کشید و بعد از شکست یک بر صفر تیمش در این بازی هم تأکید کرد که کنار گذاشتن ایکاردی از ترکیب اینتر برای این بازی انضباطی بوده است، نه فنی.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------