برد شیرین پرسپولیس مقابل پیکان/ جایگاه سرخپوشان مستحکم شد



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار پرسپولیس و پیکان

تیم فوتبال پرسپولیس که سال جدید را با پیروزی برابر رقیب دیرینه‌اش در دربی تهران آغاز کرده بود، دیدار هفته بیست و چهارم خود را هم با برد به پایان رساند تا همچنان صدرنشین لیگ برتر باشد.

به گزارش مهر، روز دوم از هفته بیست و چهارم رقابت‌های لیگ برتر از ساعت ۱۷:۴۵ دقیقه امروز پنجشنبه با دیدار تیم‌های پیکان و پرسپولیس در ورزشگاه شهدای شهر قدس پیگیری شد که این دیدار با برتری ۲ بر صفر سرخپوشان پایان رسید. سیامک نعمتی (۴۵) و علی علیپور (۸۹) برای سرخپوشان گل زدند.

 

سرخپوشان که صدرنشین لیگ هجدهم هستند پس از پیروزی در شهرآورد تهران با روحیه خوبی گام در این میدان گذاشتند و امیدوار بودند به یک پیروزی دیگر دست پیدا کنند و موقعیتشأن را در صدر جدول محکم کنند.

 

بهترین موقعیت پرسپولیس در نیمه اول به دست آمد که علی علیپور نتوانست از آن به خوبی استفاده کند. در دقیقه ۱۸ مدافع پیکان روی بودیمیر مرتکب خطای پنالتی شد که علی علیپور پشت این ضربه قرار گرفت اما امینی دروازه بان پیکان توپ او را مهار کرد.

 

در دقیقه ۳۹ تیم پیکان این فرصت را داشت که دروازه پرسپولیس را باز کند اما ضربه سر مهاجم این تیم با فاصله اندکی از کنار دروازه به بیرون رفت.

 

در دقیقه پایانی نیمه اول پرسپولیس در یک موقعیت خوب به گل رسید. در این صحنه ابتدا مهدی شیری توپ را به سمت دروازه شلیک کرد اما دروازه بان حریف آن را برگرداند که سیامک نعمتی با حضور به موقع درون محوطه جریمه دروازه تیم سابقش را باز کرد.

 

نیمه دوم هم به روال نیمه اول برای سرخپوشان پیگیری شد. هر چند این تیم موقعیت‌های زیادتری را نسبت به نیمه اول روی دروازه حریف ایجاد کرد اما بازیکنانش در زدن ضربات آخر کم دقت بودند تا نتوانند بر تعداد گل‌های خود بیفزایند.

 

در ۱۰ دقیقه پایانی پیکانی‌ها تلاش کردند تا بازی را به تساوی بکشانند و از صدرنشین یک امتیاز بگیرند اما در مقابل شاگردان برانکو با برنامه‌ای که از قبل مشخص بود با پاس‌های کوتاه سعی در کنترل بازی داشتند.

 

در دقیقه پایانی نیمه دوم بودیمیر در یک ضد حمله از میانه‌های زمین توپ در عمقی را برای علی علیپور ارسال کرد که این بازیکن پس از جا گذاشتن دروازه بان پیکان، دروازه خالی را باز کرد تا خیال سرخپوشان از این سه امتیاز راحت شود.

 

پرسپولیس با این پیروزی به امتیاز ۵۱ رسید تا جایگاهش در صدر جدول را مستحکم کند و همچنان مدعی شماره یک برای قهرمانی در هجدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر باشد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------