پژمان نوری در پایان فصل از فوتبال خداحافظی می‌کند



اخبار,اخبار ورزشی,پژمان نوری

پژمان نوری، کاپیتان تیم فوتبال ملوان بندرانزلی از فوتبال خداحافظی خواهد کرد.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال ملوان بندرانزلی از ساعت 16:45 امروز (چهارشنبه)، در چارچوب هفته سی‌ویکم لیگ دسته اول و در ورزشگاه تختی انزلی، موفق شد آلومینیوم اراک را با نتیجه 2 بر یک شکست دهد.

 

با توجه به اینکه این مسابقه آخرین بازی خانگی ملوانان در این فصل بود، پژمان نوری کاپیتان تیم ملوان پس از این دیدار، چهارگوشه زمین تختی انزلی را بوسید.

 

نوری سابقه بازی در تیم‌های پرسپولیس و استقلال را دارد و چند سال پیراهن تیم ملی را بر تن کرده است.

 

نوری: به اندازه کافی فوتبال بازی کردم/ مربیگری را دوست دارم

پژمان نوری بعد از پیروزی دو بر یک مقابل آلومینیوم اراک در جمع خبرنگاران اظهار داشت: خداحافظی من از فوتبال غیرمنتظره نیست دیگر به اندازه کافی فوتبال بازی کرده‌ام. فکر می‌کنم هر آغازی یک پایانی دارد. خیلی خوشحالم که این میدان را در اختیار جوانان می‌گذارم  و امیدوارم جوانان خودشان را نشان بدهند این شهر و این استان جوانان خوب و مستعدی دارد.

 

وی افزود: امیدوارم همه دست به دست همه بدهند و جوانان را از لحاظ فنی بالا بکشند. همین که ملوان هم به جایگاه اصلی خودش برگردد من هم خیلی خوشحالم که فوتبالم را در این شهر و در کنار این مردم آغاز کردم، با این مردم بزرگ شدم و آدم خیلی خوشبختی هستم که بازی خداحافظی‌ام را در کنار این مردم انجام دادم. دوست داشتم که در استادیوم انزلی خداحافظی کنم. مازیار زارع هم دوست داشت چنین کاری بکند اما نشد. سیدجلال رافخائی و دیگر جوانان هم همین آرزو را دارند امیدوارم قدر این جوانان را بدانیم قدر سیدجلال رافخائی، مازیار زارع و بازیکنان را بدانیم. 

 

وی در مورد اینکه ادامه فعالیتش در فوتبال چگونه خواهد بود، گفت: خیلی دوست دارم مربیگری را ادامه دهم و در کنار بچه‌ها باشم و کمک کنم.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------