رونالدو بعد از فتح اسکودتو: ۱۰۰۰ درصد در یوونتوس می مانم/ پیام بوفون برای یووه



اخبار,اخبار ورزشی,رونالدو

ستاره پرتغالی یوونتوس به شایعه جدایی خود از این تیم پایان داد و تاکید کرد که ۱۰۰۰ درصد در یووه می‌ماند.

به گزارش ایسنا و به نقل از اسکای اسپورت، یوونتوس با پیروزی که برابر فیورنتینا به دست آورد قهرمانی خود را در سری A با وجود آنکه ۵ هفته تا پایان لیگ باقی مانده قطعی کرد.

 

این نخستین قهرمانی کریستیانو رونالدو در سری A به شمار می‌آید و همین باعث خوشحالی او شده است.

 

رونالدو بعد از بازی گفت: فصل خوبی را با یوونتوس تجربه کردم. خیلی زود با تیم هماهنگ شدم و به شرایط تیم جدیدم عادت کردم. در فصل جاری و تا الان قهرمانی در سوپر جام و سری A را قطعی کرده ایم و این به راحتی به دست نیامده است.

 

او ادامه داد: سال خوبی برای ما بود و همه خوشحال هستیم. نمی‌توان همیشه پیروز از میدان خارج شد. باید اعتراف کنم که می‌توانستیم بهتر از این هم ظاهر شویم. به هر حال این یک واقعیت است که تنها یک تیم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا می‌شود و امسال این یک تیم ما نبودیم. در فصل بعد با حمایت هواداران خود می‌خواهیم بهتر از این ظاهر شویم. ما وضعیت خوبی داریم و می‌خواهیم در لیگ قهرمانان اروپا هم بدرخشیم.

 

رونالدو در پایان درباره جدایی خود از یوونتوس گفت: من ۱۰۰۰ درصد در یوونتوس می مانم.

 

تاریخ سازی رونالدو با یک رکورد جدید

کریستیانو رونالدو که فصل نخست حضورش در یوونتوس را تجربه می‌کند، توانست با این تیم قهرمانی در سری A را به دست آورد.

 

یوونتوس در دیدار برابر فیورنتینا توانست با نتیجه دو بر یک به پیروزی برسد تا ۵ هفته قبل از پایان لیگ هشتمین قهرمانی پیاپی خود را قطعی کند.

 

رونالدو به نخستین بازیکنی در تاریخ تبدیل شده است که توانست قهرمانی در سه لیگ معتبر اروپایی یعنی لیگ برتر انگلیس، رقابت های سری A و رقابت های لالیگا را تجربه کند.

 

رونالدو با منچستر یونایتد قهرمانی در لیگ برتر انگلیس، با رئال مادرید قهرمانی در لالیگا و با یوونتوس هم قهرمانی در سری A را به دست آورده است.

 

این فوق ستاره پرتغالی امید زیادی داشت که با یووه قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا را هم به دست آورد اما با وجود بازی های خوبی که به نمایش گذاشت نتوانست به نیمه نهایی راه پیدا کند.

 

پیام بوفون برای یووه بعد از فتح اسکودتو

اخبار,اخبار ورزشی,بوفون

جیان لویجی بوفون با وجود آنکه از یوونتوس جدا شده اما این تیم را فراموش نکرده است.

 

بوفون بعد از هشتمین قهرمانی یوونتوس در سری A پیامی را منتشر کرد و نوشت: ۸ سال با تعصب تلاش کردن و جنگیدن؛ ۸ سال ایستادن بر بام فوتبال ایتالیا. باید این موفقیت را تبریک گفت.

 

در ادامه این پیام آمده است: تلخی حذف از لیگ قهرمانان اروپا را فراموش کنید و آن را پشت سر بگذارید و الان خوشحالی کنید چرا که شما داستان زیبایی نوشته اید.

 

بوفون بعد از ۱۷ سال حضور در یوونتوس تصمیم گرفت که در تابستان سال قبل بیانکونریها را ترک کند و راهی پاری سن ژرمن شود. او نتوانست در تیم پاریسی درخشش خود در یووه را تکرار کند.


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------