آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

صعود تیم ملی فوتسال به جام‌جهانی با عبور از قرقیزستان

تیم ملی فوتسال ایران موفق شد در مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های جام ملت‌های آسیا با نتیجه ۶ بر یک مغلوب کند و ضمن صعود به…

دورتموند فاصله‌اش با بایرن مونیخ را به حداقل رساند/ با توقف لیل قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن مسجل شد



اخبار,اخبار ورزشی

شاگردان لوسین فاوره با غلبه بر فرایبورگ به تعقیب بایرن مونیخ ادامه دادند.

به گزارش تسنیم، هفته سی‌ام بوندس‌لیگای آلمان از ساعت 18 امروز (یکشنبه) با برگزاری دیداری بین دو تیم فرایبورگ و بوروسیا دورتموند پیگیری شد که در پایان این شاگردان لوسین فاوره بودند که موفق شدند با نتیجه 4 بر صفر به برتری برسند.

 

جردن سانچو در دقیقه 12، مارکو رویس در دقیقه 54، ماریو گوتسه در دقیقه 79 و پاکو آلکاسر در دقیقه 87 از روی نقطه پنالتی برای دورتموند در این دیدار گلزنی کردند تا این تیم 69 امتیازی شود و ضمن استحکام جایگاه دومی خود در جدول، فاصله‌اش با بایرن مونیخ صدرنشین را دوباره به یک امتیاز کاهش دهد.

 

در همین چارچوب از ساعت 20:30 امشب هرتابرلین پذیرای هانوفر است و فردا شب هم در دیدار پایانی هفته ولفسبورگ پذیرای اینتراخت فرانکفورت است.

 

با توقف لیل مقابل تولوز قهرمانی پاری‌سن‌ژرمن مسجل شد

اخبار,اخبار ورزشی

هفته سی‌وسوم لیگ دسته اول فوتبال باشگاهی فرانسه موسوم به لوشامپیونه از ساعت 17:30 امروز (یکشنبه) با برگزاری دیداری همزمان پیگیری شد که در یکی از این دیدارها لیل دوم جدولی در خانه تولوز تن به تساوی بدون گل داد.

 

با این نتیجه لیل 65 امتیازی شد و حتی اگر تمامی 5 بازی باقیمانده خود را با برد به پایان ببرد، نمی‌تواند دیگر پاری‌سن‌ژرمن 81 امتیازی را بگیرد و این بدین معناست که قهرمانی شاگردان توماس توخل مسجل شد.

 

در بازی همزمان هم تیم فوتبال آمیا که سامان قدوس را به دلیل مصدومیت در ترکیب خود نداشت، مقابل میزبانش نانت تن به شکست 3 بر 2 داد.


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------