شفر: به بازیکنان استقلال ایمان دارم و امیدوارم فردا پیروز شویم/ باید گومیس را مهار کنیم



اخبار,اخبار ورزشی,شفر

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: گومیس بازیکن بسیار خوبی است و امیدوارم بتوانیم جلوی توپ‌هایی که به او‌ می‌رسد را بگیریم. اگر بخواهیم یک بازیکن خوب را متوقف کنیم باید جلوی توپ‌هایی که به او می‌رسد را بگیریم.

به گزارش فارس به نقل از سایت باشگاه استقلال وینفرد شفر سرمربی استقلال در کنفرانس خبری پیش از دیدار با الهلال گفت: من قبلاً بارها در این استادیوم حضور داشته ام، در این اتاق برای کنفرانس خبری بوده ام و بازی‌های زیادی را برده‌ام.امیدوارم فردا هم در این ورزشگاه موفق باشیم و بازی را ببریم.

 

وی تاکید کرد: الهلال تیم بسیار خوبی است و یکی از بهترین تیم‌های آسیاست ولی ما با همه وجود برای موفقیت تلاش می‌کنیم و می‌جنگیم. امیدوارم بتوانیم همه کارهایی که در تمرینات انجام دادیم را فردا به زمین بیاریم. من به همه بازیکنان تیمم ایمان دارم و فردا با همه وجود تلاش می کنیم برای موفقیت.

 

شفر در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص اینکه برنامه شما برای مهار گومز مهاجم الهلال چیست، اظهار داشت: او بازیکن بسیار خوبی است و امیدوارم بتوانیم جلوی توپ‌هایی که به او‌ می‌رسد را بگیریم. اگر بخواهیم یک بازیکن خوب را متوقف کنیم باید جلوی توپ‌هایی که به او می‌رسد را بگیریم.

 

سرمربی استقلال در پایان و در خصوص هواداران استقلال اذعان داشت : هواداران استقلال یکی از بهترین هواداران فوتبال در آسیا هستند. ایرانیان قابل توجهی در امارات زندگی می‌کنند و امیدوارم فردا هواداران استقلال را در ورزشگاه ببینم. همه تلاش ما خوشحال کردن هوادارانمان است. اطمینان دارم هواداران عزیز استقلال در ایران هم با دعای خود به ما کمک خواهند کرد.

 

پاتوسی: برای شکست الهلال، باید بهتر از بازی قبلی کار کنیم

یاندا پاتوسی بازیکن تیم فوتبال استقلال در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر الهلال گفت: بازی سخت اما بسیار خوبی مقابل الهلال در پیش داریم. الهلال تیم خوب و قدرتمندی است. ما چند روز قبل مقابل آن‌ها بازی کردیم و شکستشان دادیم. بازیکنان خوبی در این تیم بازی می‌کنند اما استقلال هم تیمی بسیار خوب، قدرتمند و با انگیزه‌ای است. اعتماد به نفس خوبی داریم و فردا با همه توان به زمین می‌رویم. برای شکست دادن الهلال باید بهتر از بازی قبل باشیم.

 

وی افزود : فکر می‌کنم فردا استقلال در این ورزشگاه هوادارانی داشته باشد. مطمئنم آن هوادارانی که در خانه هستند و از تلویزیون مسابقه را می‌بینند هم برای ما آرزوی موفقیت می‌کنند.


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------