نبرد خودروسازان برنده نداشت/ فاصله یک امتیازی استقلال خوزستان تا سقوط



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار سایپا و ماشین سازی

دیدار تیم‌های فوتبال ماشین‌سازی و سایپا با تساوی همراه بود.

به گزارش تسنیم، تیم‌های ماشین‌سازی و سایپا در آغاز هفته بیست‌وهفتم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 16 امروز (پنجشنبه) به قضاوت علی بای در ورزشگاه بنیان دیزل به مصاف هم رفتند که دو تیم در پایان بازی به تساوی بدون گل رضایت دادند.

 

در این دیدار یوسف سیدی و محمد اهل‌شاخه از ماشین‌سازی و رضا علیاری و رضا اسدی از سایپا با کارت زرد جریمه شدند.

 

ماشین‌سازی با این تساوی 28 امتیازی شد و موقتا جای پیکان را در رده یازدهم گرفت. شاگردان علی دایی نیز با 32 امتیاز در جایگاه هفتم باقی ماندند.

 

تساوی بی ثمر استقلال و نساجی/ قهرمان لیگ پانزدهم یک امتیاز تا سقوط

اخبار,اخبار ورزشی,دیدار سایپا و ماشین سازی

دومین دیدار از هفته بیست و هفتم رقابت‌های لیگ برتر عصر امروز بین تیم‌های استقلال خوزستان و نساجی قائمشهر برگزار شد که در پایان دو تیم به تساوی یک به یک دست یافتند.

 

با این تساوی تیم استقلال خوزستان ۱۲ امتیازی شد و در فاصله سه هفته مانده به پایان فصل تا حدود زیادی سقوط خود را قطعی کرد. اگر این تیم سه دیدار باقی مانده اش را با پیروزی پشت سر بگذارد هم شانس زیادی برای ماندن در لیگ برتر ندارد.

 

تیم نفت مسجدسلیمان که تیم چهاردهم جدول است در صورت کسب یک امتیاز دیگر از بازی‌های باقی مانده هر چند خودش را از سقوط نجات نمی‌دهد و باید با سپیدرود رقابت کند اما سقوط استقلال خوزستان را قطعی خواهد کرد.

 

پیروزی پیکان مقابل پارس جنوبی در یک دیدار پرگل

اخبار,اخبار ورزشی,دیدار سایپا و ماشین سازی

 تیم پیکان در هفته بیست‌وهفتم رقابت‌های لیگ از ساعت 18 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه شهدای قدس میزبان پارس‌جنوبی بود که این دیدار در پایان با نتیجه سه بر دو به سود تیم میزبان پایان رسید.

 

برای تیم پارس‌جنوبی  روح‌الله سیف‌اللهی (2 - از روی نقطه پنالتی) و محمد نوری (57) موفق به گلزنی شدند و در  آنسو فراز امام علی (6) و (44) دو بار و عیسی آل‌کثیر (88) ‌گل‌های تیم پیکان را به ثمر رساندند.

 

رضا کرمانشاهی داور این دیدار به مگنو باتیستا، وحید شیخ ویسی و حجت حق‌وردی از پیکان و سعید محمدی‌فر، شهرام گودرزی و امیر شبانی از پارس‌جنوبی  کارت زرد  نشان داد.

 

داور همچنین در دقیقه 85 یک خطای پنالتی به سود پیکان اعلام کرد اما بعد از مشورت با داور پشت دروازه از تصمیم خود منصرف شد.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------