اظهارنظر جنجالی زیدان در مورد احتمال تحقق رویای «نیمار»



اخبار,اخبار ورزشی,زیدان

مرد اول سانتیاگو برنابئو در تازه ترین نشست خبری خود برای فرو نشاندن آتش شایعات پیرامون معاملات قریب الوقوع کهکشانی ها در تابستان سال جاری نه تنها هیچ تلاشی نکرد بلکه با اظهار نظری عجیب در مورد «تحقق رویای نیمار» به آنها دامن زد.

به گزارش ایرنا، تارنمای خبری گل روز شنبه با درج این خبر نوشت: در بحبوبه شایعات داغ در خصوص سرازیر شدن سیل ستاره ها به کهکشان مادرید در پنجره نقل و انتقالات تابستانی، «زین الدین زیدان» سرمربی تیم رئال مادرید رویای «نیمار» برای بازی کردن در کنار «ادن هازارد» را در سانتیاگو برنابئو امکان پذیر دانست.

 

سفیدپوشان فصلی وحشتناک را پشت سر گذاشته و موفق نشده اند تا به استانداردهای بالایی که خود برای هواداران ایجاد کرده اند، برسند و به اعتقاد بسیاری عمده دلیل این اتفاق ناکامی آنها در پیدا کردن جایگزینی قابل برای زهردارترین عنصر هجومی شان یعنی «کریستیانو رونالدو» بوده است؛ از دست دادن رونالدو برای آنها آسیبی جبران ناپذیر بود که به خارج شدن از کورس قهرمانی لالیگا و همچنین حذف از لیگ قهرمانان اروپا توسط آژاکس انجامید.

 

گزارش ها حاکی از آن است که مرد فرانسوی بازگشته رئال، بودجه ای کلان برای بازسازی تیم منهدم شده کنونی در اختیار دارد و بازیکنانی همچون هازارد، نیمار، «پل پوگبا» و «کیلین امباپه» همگی اهداف گرانقیمت کهکشانی ها برای تابستان محسوب می شوند و زیزو نیز به شخصه هیچ تلاشی برای فرو نشاندن این شایعات انجام نداد.

 

در حقیقت، زیدان در پاسخ به این پرسش که آیا رویای نیمار برای بازی کرن در کنار هازارد در اسپانیا تحقق پذیر است یا خیر، اظهار داشت: بله، بسیاری از بازیکنان دوست دارند به مادرید بیایند و برای رئال بازی کنند اما بهتر است منتظر بمانیم و ببینیم در آینده چه اتفاقاتی رخ می دهد.

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا او در مورد خریدها و نقل و انتقالات قدرت تام الاختیار دارد، تاکید کرد: نه، من حتی در خانه ام هم رئیس نیستم؛ اینجا افراد بزرگ و مهمی وجود دارند که حضورشان برای باشگاه حیاتی است و ما تصمیمات را با اجماع می گیریم؛ هدف و ایده ما تقویت قوای خط حمله برای فصل آینده است و باید منتظر بمانیم و ببینیم چه کاری می توانیم انجام دهیم.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------