آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

اوسمار: برد عالی برای پرسپولیس به دست آمد| کمالوند: خاک بر سر ما با این فوتبالی که بازی می‌کنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از عملکرد تیمش در دیدار برابر صنعت نفت و پیروزی پرگلی که کسب کرده است، گفت:…

سردار آقای گل چرا روسی بلد نیست؟



اخبار,اخبار ورزشی,سردار آزمون

سردار آزمون در یکی، دو فصل اخیر آمار گلزنی خوبی از خود به جای نگذاشته بود، بعد از انتقال به زنیت در نقل و انتقالات زمستانی به دوران اوج خود برگشته و هر بازی بوی گل می‌دهد. او تاکنون برای زنیت ١٢ بار در ١٣ بازی گلزنی کرده و با سرعت عجیبی به صدر جدول گلزنان لیگ روسیه رسیده است. مهاجم ایرانی زنیت که البته ٨ گل برای تیمش در لیگ روسیه به ثمر رسانده، در نیم فصل اول هم ٤ گل در ترکیب روبین‌کازان به ثمر رسانده بود تا حالا با ١٢ گل به صدر جدول گلزنان لیگ روسیه برسد. در هفته‌های اخیر هواداران، مسئولان و مربیان زنیت از درخشش خیره‌کننده آزمون تعریف و تمجید کردند و این مهاجم ایرانی همچنان به گلزنی‌های پی‌درپی خود ادامه می‌دهد.

 

یکشنبه شب هم سردار در هفته بیست‌وششم لیگ روسیه مقابل کریلیا سووتوف ٢ گل در همان نیمه اول به ثمر رساند تا بار دیگر شایستگی خود را اثبات کند و یکی از عوامل اصلی صدرنشینی تیمش باشد. در روزهایی که بیشتر اخبار در روسیه به گلزنی‌های پیاپی سردار معطوف شده، انتشار یک ویدیو از مصاحبه سردار با خبرنگار روسی در فضای مجازی توجه ایرانی‌ها را به خود جلب کرده است. چند روز قبل سردار در میکسدزون ورزشگاه مقابل یک خبرنگار روسی قرار گرفت و به او اطمینان داد که می‌تواند به زبان روسی با او مصاحبه کند، اما در همان سوال اول کم آورد و مترجم خود را صدا کرد. بهاره افشاری که به واسطه تهیه‌کنندگی فیلم سریک، اسب سردار آزمون با او رابطه نزدیکی دارد، در استوری اینستاگرام خود به شوخی با این لژیونر ایرانی پرداخته است.

 

این بازیگر سینما و تلویزیون ماجرای مصاحبه سردار را تشریح کرده و می‌گوید: «چند وقت است به این آقا می‌گویم وقتی زبان روسی بلد نیستی، چه اصراری داری بگویی بلدم! هر چند در آن کشور زندگی کنی، اما ندانستن که عیب نیست.»

 

این شوخی اینستاگرامی بهاره افشاری با سردار بازتاب زیادی در فضای مجازی داشته و باید دید با چه واکنشی از سوی آزمون همراه خواهد بود.

 

روزنامه شهروند

 

تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

سایر خبرهای داغ

    ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

    ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------