آخرین اخبار ورزشی

اخبار،اخبار جدید،اخبار روز

شمسایی: حذف ژاپن شگفتی نبود!

سرمربی تیم ملی فوتسال ایران معتقد است افغانستان و تاجیکستان شگفتی‌ساز جام ملت‌ها بودند. به گزارش طرفداری،وحید شمسایی بعد از…

دایی: پراید ۵۰ و تیبا ۷۵ میلیون شده اما قرارداد ما بالا نرفته است



اخبار,اخبار ورزشی,علی دایی

سرمربی سایپا گفت: ما تنهاتر از گذشته هستیم. نه کسی سراغ ما را می‌گیرد و نه کسی به سر تمریناتمان می‌آید.

به گزارش فارس، علی دایی در نشست خبری بعد از بازی مقابل ذوب‌آهن گفت: امروز یکی از بهترین بازی‌های ما بود. در نیمه اول و دوم فرصت آن‌چنانی به ذوب آهن ندادیم. کناره‌ها وعمق را بستیم، به خوبی دفاع کردیم. وقتی توپ را از دست می‌دادم بهتر از ذوب آهن بودیم. حداقل سه چهار موقعیت خوب خراب کردیم، باید به غیرت و شرافت و مردانگی بچه‌هایم تبریک بگویم. ما تنهاتر از گذشته هستیم. نه کسی سراغ ما را می‌گیرد و نه کسی به سر تمریناتمان می‌آید.

 

دایی افزود: امروز هم خبر خوشی به ما دادند یک ناهار به بچه‌های تیم می‌دادند که آن هم رستوران اعلام کرد دیگر نمی‌دهد من بازیکن ندارم سارفو سه چهار روز است به تمرین نیامده مجبور شدم او را به اصفهان نیاورم. در حساس‌ترین نقطه دفاعی از بازیکن جوان استفاده کردیم. تیم ما خوب کار کرد. مردانه بازی کرد و بچه های ما مستحق این پیروزی بودند.

 

سرمربی سایپا در پاسخ به این سؤال که چرا چند سال است تیم سایپا در میانه جدول قرار دارد، گفت: متأسفانه همه چیز در این مسئله دخیل است. زمانیکه ما بازی می‌کردیم همه از مدیرعامل تا باغبان زمین پشت ما بودند و از ما حمایت می‌کردند در آن زمان مدیرعامل کارخانه هم پشت ما بود اما الان کسی پشت ما نیست. 

 

وی افزود: خیلی از بازیکنان ۶۰درصد پول گرفته‌اند و بعضی نیز با آبشن‌ها ۵۰ درصد گرفته‌اند. باز اینها شرف و غیرت داشتند که کار می‌کنند. سال قبل با اینکه جزو تیم‌هایی بودیم که کمترین بودجه را داشتیم بازیکنان بزرگی مثل قلی‌زاده، ترابی و دانشگر را تربیت کردیم. ما بازیکنان‌ما را از دست دادیم اما نتوانستیم جایگزینی برای آنها پیدا کنیم. من پنج بازیکن مصدوم دارم و اکنون با یک تیم جوانان کار می‌کنم.

 

دایی در ادامه اظهار داشت: کار کردن با این شرایط سخت است. مدیرعامل جدید ما فقط یک بار پیش از بازی قبلی آمد و گفت ما با قدرت آمده‌ایم که شما کار کنید. ما قدرتی ندیدیم. تیمی که طرفدار ندارد باید پول بدهند تا بازیکنان با انگیزه کار کنند اما فقط عده و وعید دادند من آنقدر امسال تحت فشار روحی و ذهنی بودم که فقط می خواهم زودتر تمام شود و بروم استراحت کنم.

 

سرمربی سایپا افزود: این بچه‌ها مگر چقدر قراردادشان است همه چیز پنج برابر شده این ارقام برای کارخانه سایپا عددی است؟ پراید ۵۰ میلیون شده، تیبا ۷۵ میلیون شده اما قرارداد ما بالا نرفته است شاید دوست ندارند که من کار کنم و البته ۹۹ درصد می‌گویند که همین مسئله است.

 

دایی در ادامه گفت: پیش از بازی قبلی من را دعوت کردند گفتند که باشگاه به غیر از مسائل مالی چه کار کند که بچه‌ها شاداب شوند. گفتم شما چه راه حلی دارید به من بگویید شاید باید یک گروه تئاتر کمدی یا سیرک بیاوریم. بهتر است حق و حقوق بچه‌ها را بدهند تا کی می‌خواهند فقط شعار بدهند. من از مدیریت کارخانه و وزارت صنعت و معدن می‌خواهم بیایند و رسیدگی کنند. درویش بیشتر به ما کمک می‌کرد جابه‌جایی باید در جهت بهتر شدن باشد اما از وقتی که درویش رفته مصیبت‌های ما بیشتر شده است.

 

وی در ادامه افزود:‌ تنها سه چهار نفر از باشگاه سایپا کنار ما هستند اما از دست آنها هم کاری برنمی‌آید به غیر از آنها کسی جوابگو نیست. مطمئناً فردا من را می‌خواهند اما ما باکی نداریم. اگر من را نمی‌خواهید، نخواهید. پول بچه‌ها را بدهید. کسانی به عنوان مدیر و معاون آمده‌اند که هر دو با من مشکل دارند این بچه‌ها چه گناهی دارند. آدم باید شرف و مردانگی و غیرت داشته باشد فکر کنید خانواده خودتان هستند. فقط دوست دارم فرار کنم.

 

آقای گل فوتبال جهان در خصوص فوتبال ایران گفت:‌کل فوتبال ایران در سراشیبی است. سال بعد فکر کنم سخت‌تر باشد مطمئناً فصل بعد مشکلات بیشتری خواهیم داشت.

 

دایی در خصوص خشونت در ورزشگاه‌ها گفت: این خشونت و عصبی بودن در جامعه ما است متأسفانه تمام باشگاه‌هایی که طرفداران دارند قسمت فرهنگی و کانون هواداری را تقویت نکرده‌اند. باید آدم‌هایی بیاورند که اهلش باشند و فرهیخته باشند. متأسفانه وجود چنین آدم‌هایی در تیم‌های بزرگ به حاشیه‌ها دامن می‌زند.من خودم زمانی که در پرسپولیس کار می‌کردم یکی از مشکلاتم با آقای کاشانی به خاطر لیدرها بود. ما نمی‌توانیم استادیوم‌های‌مان را کنترل کنیم. عده‌ای می‌آیند و سواستفاده سیاسی می‌کنند  و از آب گل‌آلود ماهی می‌گیرند. به نام باشگاه‌هایمان پسوند فرهنگی چسبانده‌ایم اما فقط شعار داده‌ایم. شاید بودجه کار فرهنگی یک باشگاه از بودجه تیم جوانان یا نوجوانان آن باشگاه بیشتر باشد. متأسفانه خیلی وقت است شعار می‌دهیم و عمل نمی‌کنیم و فقط می‌خواهیم بگوییم همه چیز گل و بلبل است.

 

منصوریان: تمرکز نداشتیم و در بهترین زمان تلنگر خوردیم

اخبار,اخبار ورزشی,علیرضا منصوریان

علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از بازی مقابل سایپا گفت:‌ قبل از اینکه چیزی بگویم از هوادارانی که آمده بودندتشکر می‌کنم. ما این روزها در اصفهان احساس تنهایی نمی‌کنیم. خدا را شکر می‌کنیم بچه‌ها امروز سعی در انجام کارهایی داشتند که ما گفته بودیم، خیلی هم سعی کردند. به تیم دوست خوبم علی دایی تبریک می‌گویم.

 

وی افزود: می‌دانستیم حریف روی ضربات کرنر و ضربات ایستگاهی خطرناک است. پس از دریافت گل هم تلاش کردیم تا نتیجه را جبران کنیم و حتی پیروز شویم. به طور کلی از تلاش بچه‌هایم راضی هستم، الان بهترین زمان ممکن برای تلنگر خوردن بود. تمام مجموعه تیم‌مان در این بازی تمرکز نداشتند، دوست ندارم بگویم فشار مسابقات روی ما تاثیر گذشته است، چون ما 24 بازیکن آماده داریم. باید در این بازی پیروز می‌شدیم تا جایگاه تیم‌مان تغییر کند. ضمن این که ما در مورد قاسم حدادی‌فر هم ریسک کردیم و مجبور شدیم به خاطر شاه‌مهره‌ای که وسط زمین داریم و او همه مهره‌ها را به هم وصل می‌کند این کار را انجام دهیم. اگر امروز می‌توانستم او را تعویض می‌کردم. سایپا می‌دانست امروز از بازی چه می‌خواهد، در رختکن هم به بچه‌های تیمم گفتم باید دو رکعت نماز شکر بخواهند، چون در بهترین زمان تلنگر خوردیم و شاید اگر این بازی را می‌بردیم به خواب عمیق می‌رفتیم و در کربلا به ضررمان تمام می‌شد. ما از دو بازی آینده‌مان در لیگ قهرمانان آسیا یک امتیاز می‌خواهیم تا صعودمان را مسجل کنیم و اگر سه امتیاز کسب کنیم صدرنشین‌مان را قطعی خواهیم کرد.

 

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره حضور کم تعداد تماشاگران این تیم در دیدارهای خانگی، یادآور شد: من الان 7 ماه است در اصفهان حضور دارم، وقتی در نفت یا استقلال بودم وقتی به اصفهان می‌آمدم تمام سکوها پر بود، این برای خود من هم یک سوال است که چرا سکو‌ها خالی می‌ماند. من آدم قانعی هستم فکر می‌کنم بهتر است مدیر رسانه‌ای باشگاه در این باره توضیح دهد.

 

احسان بعیدی مدیر رسانه‌ای باشگاه ذوب‌آهن در ادامه نشست خبری در واکنش به این صحبت علی منصوریان، گفت: فاصله شهر اصفهان تا ورزشگاه فولادشهر زیاد است و این بازی هم در روز وسط هفته برگزار می‌شد. زمانی که تیم سپاهان در این ورزشگاه بازی می‌کرد همین تعداد هوادار به ورزشگاه می‌آمد. به نظرم در سه بازی قبلی اتفاق خوبی برای ما افتاده و هواداران پر تعدادی به ورزشگاه آمدند، از آنها تشکر می‌کنم.

 

منصوریان در ادامه درباره داوری این دیدار گفت: من اعصابم را از سر راه نیاوردم که درباره داوری صحبت کنم، هیچ وقت در لیگ در مورد داوری صحبت نمی‌کنم، همان اندازه که صحبت نمی‌کنم به همان اندازه هم قرار نیست از داوری‌ها تعریف کنم. من همیشه یک داور را به عنوان داور برتر می‌دانم، آن هم علیرضا فغانی است.

 

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در واکنش به این موضوع که قاسم حدادی‌فر عملکرد درخشانی در ترکیب تیمش دارد و آیا به نظر او جایگزینی برای این بازیکن پیدا خواهد شد یا خیر؟ گفت: قاسم حدادی شدن یک دهه زمان می‌خواهد. ما نمی‌خواهیم بازیکنی که کنار حدادی‌فر بازی می‌کند مانند او باشد فقط می‌خواهیم بازیکن کناری او عملکرد خوبی داشته باشد نه این که به عنوان یک رهبر در تیم باشد. بازیکنان کناری حدادی‌فر می‌توانند مکمل خوبی برای او باشند. در فوتبال اصفهان بعد از دو دهه بازیکنانی مانند قاسم حدادی‌فر و محرم نویدکیا پرورش می‌یابند، این پست ویژگی‌های عجیب و غریبی دارد که وقتی یک بازیکن می‌خواهد در آن پست بازی کند باید این ویژگی‌ها را داشته باشد. حمید بوحمدان و چراغعلی هم می‌توانند کنار حدادی‌فر با تجربه شوند. من فکر می‌کنم تیم های B و C باشگاه ذوب‌آهن هم در آکادمی این باشگاه عملکرد بسیار خوبی دارد و یک موج خوب به فوتبال اصفهان سرازیر می‌شود.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------