رونالدو: کیف می کنم وقتی می گویند به رئال برگرد



اخبار,اخبار ورزشی,رونالدو

کریستیانو رونالدو در مصاحبه با نشریه ایکون، وابسته به روزنامه اسپانیایی ال‌پائیس، از سازگار شدن با زندگی جدیدش در یوونتوس گفته و می‌گوید احتمال مربی‌گری‌اش در آینده را رد نمی‌کند.

به گزارش ورزش سه، کریستیانو رونالدو، ابرستاره پرتغالی باشگاه یوونتوس در مصاحبه با نشریه ایکون، وابسته به روزنامه اسپانیایی سراسری ال‌پائیس، از سازگار شدنش با زندگی جدید در یوونتوس، پس از انتقال 117 میلیون یورویی به این باشگاه ایتالیایی صحبت کرده و می‌گوید ممکن است در آینده به دنیای مربی‌گری وارد شود.

 

رونالدو بعد از 9 سال درخشش در رئال مادرید،  تبدیل شدن به آقای گل تاریخ این باشگاه با 450 گل زده و بالای سر بردن چهار جام قهرمانی چمپیونزلیگ و دو لالیگا، سرانجام تصمیم گرفت ماجراجویی جدیدی را تجربه کند و به سری آ و تیم یوونتوس پیوست. جالب اینجا است که رونالدو خیلی سریع با زندگی در ایتالیا و یوونتوس سازگار شد و در این فصل در 40 مسابقه برای بانوی پیر تورین، 27 گل به ثمر رساند.

 

رونالدو در این مصاحبه گفت:" من وقتی به باشگاه جدیدی می‌روم اولین کاری که می‌کنم این است که خودم باشم و وانمود نکنم. وجدان کاری من همیشه یکسان است. کسی که صاحب یک کسب و کار است اگر به دیگران فخر بفروشد و خودش را بالاتر از دیگران ببیند کسی او را مثل یک رئیس نگاه نمی‌کند. همه ناچارا قبول می‌کنند که او رئیس است ولی کسی به او دل نمی‌بندد و با جان و دل برای او کار نمی‌کند".

 

ستاره بزرگ پرتغالی در ادامه گفت:" همیشه باید متواضع بود. آدم باید یاد بگیرد که همه چیز را نمی‌داند. یک ورزشکار  باهوش نکات ظریفی را پیدا می‌کند که باعث می‌شود در کارش پیشرفت کرده و ورزشکار بهتری شود. من در یووه عالی با محیط جدید سازگار شدم. همه دیدند که من آدم عجیب و غریبی نیستیم و شخصیت منفی ندارم. همه دیدند کریستیانو برای این موفق شده که به خودش می‌رسد. از قدیم گفته‌اند شنیدن کی بود ماندن دیدن. وقتی به یوونتوس آمدم اهالی اینجا از نزدیک دیدند که چرا پنج بار صاحب توپ طلا شده‌ام".

 

رونالدو در ادامه گفت:" بله من از سنین خیلی کم با فشار و تنش بزرگ شده‌ام. وقتی به رئال مادرید آمدم گران‌ترین فوتبالیست تاریخ شدم. منچستر که بودم وقتی در 23سالگی اولین توپ طلا را بردم همه می‌گفتند این جوان باید به اوج فوتبال دنیا برسد. من در 12 سال گذشته همیشه این فشار را تحمل کرده‌ام و بیشتر از هر فوتبالیست دیگری زیر بار فشار انتظارات افکار عمومی بوده‌ام".

 

با اینکه رونالدو قبلاً اعلام کرده که ممکن است حتی تا 40 سالگی به فوتبال بازی کردن ادامه دهد ولی خودش می‌داند که بالاخره روزی از راه خواهد رسید که چاره‌ای  جز آویختن کفش‌هایش نخواهد داشت. رونالدو وقتی با سوال خبرنگار ایکون درباره احتمال ورودش به دنیای مربی‌گری روبرو می‌شود در جواب می‌گوید:" بله، من این احتمال را رد نمی‌کنم".

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------