توقف آرسنال در لندن مقابل برایتون/ جهانبخش پنالتی داد



اخبار,اخبار ورزشی,دیدار آرسنال و برایتون

در شبی که مهاجم ایرانی برایتون مرتکب یک خطای پنالتی شد، برایتون با بک تساوی راه رسیدن آرسنال به فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را دشوارتر کرد.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال برایتون با تساوی یک - یک در خانه آرسنال در بازی هفته سی و هفتم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس، مسیر میزبان برای رسیدن به فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا را دشوارتر کرد.

 

 در این بازی علی‌رضا جهانبخش، ملی‌پوش کشورمان که از ابتدا در ترکیب قرار داشت با خطا روی مونرئال در محوطه جریمه تیمش، زمینه‌ساز پنالتی گل شده آرسنال در دقیقه  8 توسط اوبامیانگ شد.

 

او بین 2 نیمه از بازی بیرون رفت و در ادامه گلن ماری در دقیقه 60 از روی نقطه پنالتی گل تساوی برایتون را به ثمر رساند. با این تساوی، آرسنال نتوانست از فرصت به وجود آمده پس از شکست تاتنهام استفاده کند و با 67 امتیاز در مکان پنجم باقی ماند.

 

برایتون هم که روز گذشته بقایش قطعی شده بود با 36 امتیازی در رده هفدهم باقی ماند. به این ترتیب صعود چلسی به فصل آینده لیگ قهرمانان قطعی شد و رقابت برای معرفی تیم چهارم بین آرسنال و تاتنهام است و یک تساوی در روز آخر از سوی تاتنهام، این تیم را در رده چهارم قرار می‌دهد.

 


کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

    سایر خبرهای داغ

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------