آرسنال با هت‌تریک اوبامیانگ فینالیست شد/ پیروی چلسی در ضربات پنالتی



اخبار,اخبار ورزشی,نیمه نهایی لیگ اروپا

تیم فوتبال آرسنال در پایان یک بازی پرگل به فینال رقابت‌های لیگ اروپا راه یافت.

به گزارش تسنیم، تیم فوتبال آرسنال با برتری 2 بر 4 در زمین والنسیا در بازی برگشت نیمه نهایی رقابت‌های لیگ اروپا به فینال این جام راه یافت.

 

در این بازی ورزشگاه مستایا، ابتدا والنسیا توسط گامیرو در دقیقه 11 به گل رسید، اما اوبامیانگ در دقیقه 17 بازی را به تساوی کشاند و نیمه اول با همین نتیجه پایان یافت. در نیمه دوم، آرسنال در دقیقه 50 توسط لاکازت صاحب گل شد و باز هم گامیرو در دقیقه 58 تساوی را بر جریان رقابت حاکم کرد.

 

سرانجام دو گل دیگر از  اوبامیانگ در دقایق  69 و  88 برتری 2 بر 4 آرسنال را رقم زد تا ستاره گابنی هت‌تریک کند و  تیمش با توجه به برتری 3 بر یک در بازی رفت با برتری مجموع 3 بر 7 به فینال لیگ اروپا راه یابد.

 

اخبار,اخبار ورزشی,نیمه نهایی لیگ اروپا

چلسی و فرانکفورت دیگر مسابقه امشب را برگزار کردند. مسابقه رفت دو تیم در آلمان با تساوی یک بر یک به پایان رسیده بود و حالا مردان استمفوردبریج برای فینالست شدن دنبال پیروزی خانگی بودند.

 

مسابقه چلسی و فرانکفورت در وقت های قانونی و اضافه با تساوی یک بر یک در لندن به پایان رسید و کار به ضربات پنالتی کشیده شد.

 

در ضربات پنالتی تیم چلسی با نتیجه 4 بر 3 به پیروزی رسید تا فینال لیگ اروپا با مصاف تیم های چلسی و آرسنال کاملا انگلیسی برگزار شود.

 


کالا ها و خدمات منتخب

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------