حذف کاپیتان تیم ملی با شکست مقابل تکواندوکار برزیلی/ احمدی آخرین شانس ایران برای کسب مدال طلا



اخبار,اخبار ورزشی

کاپیتان تیم ملی تکواندو کشورمان با شکست در مرحله یک‌ هشتم نهایی تکواندو قهرمانی جهان از دور مسابقات کنار رفت.

به گزارش تسنیم، روز پنجم و پایانی از بیست‌وچهارمین دوره رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهانی امروز (شنبه) با حذف یلدا ولی‌نژاد و سجاد مردانی آخرین نفرات تیم‌های ملی تکواندو پیگیری شد تا تنها شانس تکواندو ایران برای کسب مدال طلا به سروش احمدی نماینده وزن 63- کیلوگرم تیم ملی باشد که امشب در دیدار نهایی به مصاف تکواندوکار چینی خواهد رفت.

 

رقابت‌های وزن 87+ کیلوگرم امروز پیگیری شد و سجاد مردانی در نخستین دیدار خود در مرحله یک شانزدهم نهایی با نتیجه 18 بر 2 مقابل جیسوس پرئا تاریرا از اکوادور به برتری رسید. کاپیتان تیم ملی کشورمان در مرحله یک‌هشتم نهایی به مصاف مایکون سیکوئرا دارنده مدال برنز المپیک 2016 ریو از برزیل رفت و در راند طلایی با نتیجه 10 بر 8 مغلوب حریف خود شد تا از دور مسابقات کنار برود.

 

پیش از این نیز یلدا ولی‌نژاد در نخستین دیدار خود در رقابت‌های وزن 62- کیلوگرم به کارولینا سانتسوس از برزیل رفت و با شکست 39 بر 19 از دور رقابت‌ها کنار رفت.

 

نمایندگان کشورمان تا پایان روز گذشته مسابقات جهانی با کسب یک مدال نقره توسط مهلا مومن‌زاده و یک مدال برنز توسط آرمین هادی‌پور در جایگاه هفتم قرار داشتند.

 

بیست‌وچهارمین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی جهان 2019 با حضور 975 تکواندوکار از 150 کشور به میزبانی منچستر انگلیس از روز چهارشنبه 25 اردیبهشت ماه  آغاز شد و به مدت پنج روز ادامه خواهد داشت.

 

 

کالا ها و خدمات منتخب

    تازه ترین خبرها(روزنامه، سیاست و جامعه، حوادث، اقتصادی، ورزشی، دانشگاه و...)

      ----------------        سیــاست و اقتصــاد با بیتوتــــه      ------------------

      ----------------        همچنین در بیتوته بخوانید       -----------------------